نشست آموزشى، توجیهى برنامه‌هاى سازمان دانش‌آموزی در خوی برگزار شد

ارومیه (پانا) - نشست آموزشى-توجیهى برنامه‌هاى سازمان دانش‌آموزی با موضوع جذب و ساماندهى اعضا و تبیین برنامه‌هاى بازمهندسى فعالیت‌هاى پیشتازان، با حضور معاونین پرورشى و کارشناسان شمال استان آذربایجان‌غربی در خوی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست آموزشى، توجیهى برنامه‌هاى سازمان دانش‌آموزی در خوی برگزار شد

رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در این نشست اظهار کرد: سازمان دانش آموزی، در آموزش زندگی اجتماعی و الگودهی به نسل آینده نقش بسزایی دارد.

حسین عباس زاده، سازمان دانش آموزی را مکانی امن برای دانش آموزان دانست و گفت: حضور دانش آموزان در سازمان دانش آموزی باعث ایجاد پل ارتباطی امن با آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: زمینه سازی برای توسعه و مشارکت فعال دانش آموزان در عرصه های مختلف انقلاب و کشور ،به عنوان یکی از اهداف کلی و ماموریت های اصلی سازمان دانش آموزی است. برهمین اساس این سازمان باید تلاش کند زمینه مشارکت دانش آموزان را با همه نهادها،سازمانها و بخش های اجتماعی فراهم کند و ظرفیت عظیم آنان را در موقعیت و مسیری که کشور و انقلاب بدان نیاز دارد به جریان انداخته و شکوفا و پویا سازد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی در این جلسه تشکلیلات سازمان دانش آموزی را ابزاری قوی برای آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: سازمان دانش آموزی با تربیت دانش آموزان متعهد و انقلابی، بازوی قدرتمندی برای آموزش و پرورش به حساب می آید و همیشه سعی در ایجاد جامعه ای سالم دارد.

غلامرضا نظر علیلو، تربیت نیروی انسانی کارآمد را از وظایف آموزش و پرورش برشمرده و گفت: تحقق اهداف آموزش و پرورش یکی از دغدغه های وزارت بوده که سازمان دانش آموزی با برنامه های متعدد خود در زمینه تربیت اجتماعی دانش آموزان کمک های بسیاری کرده است.

گفتنی است هدف از برگزاری 3 روزه این دوره، تبیین و توجیه بسته تحول تشکیلات پیشتازان، تبیین برنامه های عملیاتی و فعالیت های سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی جدید و جذب و سازماندهی اعضاء و مربیان تشکیلات دانش آموزی مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار