دهقانی: محتوای آموزشی و تشکیلاتی تا دو هفته دیگر به استان‌ها ابلاغ می‌شود

دلبری: دوره آموزشی بسته تحولی سازمان دانش‌آموزی برگزار خواهد شد/ مرادی: حضور رابطین خبرگزاری پانا در جلسه توجیهی بسته تحولی ضرورت دارد

تهران (پانا) - دوره آموزشی بسته تحولی سازمان دانش‌آموزی برای تمامی رابطین استانی به صورت سراسری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۵۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دهقانی: محتوای آموزشی و تشکیلاتی تا دو هفته دیگر به استان‌ها ابلاغ می‌شود

جلسه توجیهی تبیین بسته تحولی سازمان دانش‌آموزی صبح امروز با حضور سیدهادی دلبری معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی، معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی و مدیرعامل خبرگزاری پانا برگزار شد.

اردشیر دهقانی معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی نیز در این جلسه با اعلام اینکه یک جلسه توجیهی دوره آموزشی بسته تحولی برای مربیان نیز برگزار خواهد شد گفت: ملزومات لازم برای برگزاری این دوره به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به فرایند جذب و سازماندهی افزود: پیاده سازی بسته تحولی براساس سند تحول بنیادین بعد از فرایند جذب و سازماندهی مربیان صورت می‌گیرد لذا باید به آن توجه ویژه شود.

به گفته دهقانی تولید محتوای آموزشی تشکیلاتی تا دو هفته آینده در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد.

برگزاری دوره آموزشی ۱۶ ساعته پیرامون بسته تحولی

هادی دلبری نیز در این جلسه که به صورت ویدئوکنفرانسی با استان‌ها برگزار شد به بیان توضیحاتی درباره موضوع مربوطه پرداخت.

وی همچنین پیرامون تبیین برنامه آموزشی بسته تحولی در جهت اجرای آن در سال آینده توضیحاتی ارائه داد.

معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی خبر داد که این دوره آموزشی ۱۶ ساعته و یک روزه با حضور شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

ضرورت حضور رابطان پانا در جلسات

فرشته مرادی مدیرعامل خبرگزاری پانا نیز در ادامه این جلسه بر حضور رابطان خبرگزاری پانا در جلسه آتی تاکید و اظهار کرد: بسته تحولی در پانا مرکز تدوین و تبیین می‌شود و پوشش و اجرای آن برعهده استان‌ها خواهد بود لذا لازم است رابطان پانا از هر استان در جلسات حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: برای هر چه بهتر اجرا شدن بسته تحولی پانا، رابطین پانا در تمامی استانها باید به صورت مستمر اخبار آن را پوشش دهند و از مراحل اجرای آن خبر و گزارش تهیه کنند.

گفتنی است در این نشست ویدئوکنفرانسی مدیران سازمان دانش‌آموزی و رابطان ارزیابی استان‌های مختلف به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار