برگزاری پنجمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای

تهران(پانا)- پنجمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای با هدف ارتقای سطح سواد رسانه و با حمایت مرکز بسیج صداوسیما برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۵۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پنجمین دوره  المپیاد سواد رسانه‌ای

شرکت کنندگان المپیاد سواد رسانه‌ای در طی بازدید از پشت صحنه مسابقه کهکشان، با دکتر فاطمه دلاوری، سردبیر و دکتر محمدصادق باطنی، طراح برنامه همراه شده و ضمن تجربه مراحل مختلف این مسابقه، با مراحل ایده‌پردازی و پژوهش در یک برنامه تلویزیونی‌ آشنایی پیدا کردند.

این برنامه به زودی از شبکه پنج سیما روی آنتن خواهد رفت؛ محوریت اصلی این مسابقه هویت ایرانی و حفظ میراث فرهنگی کشور در گذر زمان است که با آیتم‌های جذاب و هیجان‌انگیز درهم آمیخته است.

محور اصلی پنجمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای هویت ایرانی است و شرکت‌کننگان در این دوره پنج روزه با شرکت در کارگاه‌های مختلف با حضور متخصصان و صاحب نظران این حوزه، با ابعاد مختلف هویت و سبک زندگی آشنا خواهند شد.

مرحله سوم، پنجمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای از ۲۸ مهر آغاز شده و تا دوم آبان ادامه دارد، ۳۰ نفر ازبرگزیدگان این دوره برای کسب مدال طلا، نقره و برنز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

پنجمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای با هدف ارتقای سطح سواد رسانه‌ای و با حمایت مرکز بسیج صداوسیما برگزار می‌شود. در اولین مرحله این المپیاد که در فروردین امسال به صورت مجازی و برخط برگزار شد حدود ۱۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان از سراسر کشور شرکت کردند و ۳۰۰ تن از آنان به مرحله دوم راه یافتند.

خبرنگاردانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار