رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم خبر داد:

فقط 22 درصد از دانش‌آموزان استان قم واکسینه شده‌اند

قم(پانا)- رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم عنوان کرد تاکنون فقط 22 درصد از دانش‌آموزان استان جهت تزریق واکسن کرونا اقدام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فقط 22 درصد از دانش‌آموزان استان قم واکسینه شده‌اند

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، «باقر محمودی» با اشاره به مواهب و غیرقابل جایگزین بودن آموزش حضوری دانش آموزان و همچنین قطع زنجیره کرونا، بر تسریع در روند واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه طرح تسریع روند واکسیناسیون دانش آموزان از 15 مهرماه در قم همزمان با سراسر کشور آغاز شده است، افزود: تاکنون حدود 22 درصد دانش آموزان بالای 12 سال یا به عبارتی بیش از 27 هزار نفر از این جامعه هدف در استان قم دز اول واکسن سینوفارم را دریافت کرده اند.

محمودی با تأکید بر ضرورت ثبت نام دانش آموزان در سایت واکسیناسیون اظهار کرد: دانش آموزان با والدین خود می توانند به یکی از 18 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان قم مراجعه و واکسن کرونا دریافت کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم خاطر نشان کرد: در صورت بازگشایی مدارس به صورت حضوری، انجام تست pcr به صورت دو بار در هفته در بخش خصوصی که مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی قم باشد، برای دانش آموزانی که واکسن دریافت نکرده اند، الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار