تراکتوری جدید با بازیکنان جوان و با تجربه

تبریز(پانا) - سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز از وارد شدن این تیم به لیگ با ترکیب جوان و با تجربه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تراکتوری جدید با بازیکنان جوان و با تجربه

کاظم محمودی در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با وضعیت فعلی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تیم از روز یکشنبه اردوی آماده‌سازی پیش فصل خود را در هتل المپیک تهران آغاز کرده‌ و منظم تمرین می‌کنند.

وی ضمن اشاره به بازی تدارکاتی با هواداران اظهار کرد: این دیدار سه نیمه داشت که تراکتور فوتبال خوبی را به ویژه در ۲ نیمه به نمایش گذاشت و ما نیمه سوم از بازیکنان جوان استفاده کردیم که آنان هم بازی خوبی را انجام داده و فقط بر سر یک پنالتی بحث برانگیز یک گل را دریافت کردیم که در نتیجه ۲بر ۱ با پیروزی ما تمام شد.

وی در ادامه گفت: دومین بازی تدارکاتی تراکتور جمعه (۱۶ مهر) در تهران و مقابل مس رفسنجان برگزار خواهد شد که امیدوارم بازی خوب و بدون مصدوم را شاهد باشیم.

محمودی با تائید سبک و قدرت بازی جوانان تیم گفت: بازیکنان جوان و همچنین با تجربه‌های تیم همچون محمدرضا اخباری، پیمان بابایی، اکبر ایمانی، سعید واسعی، هادی محمدی، سامان نریمان جهان و محمد عباس‌زاده با عملکرد خوبی را در این مدت به نشان داده اند که تیم بسیار خوب و تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان راهی مسابقات می‌شود و قطعا نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: روز شنبه تست‌های پزشکی قبل فصل از تیم گرفته و تیم به تبریز بازخواهد گشت.

وی در خصوص پرداخت بدهی‌ پرونده‌های شکایت خارجی، گفت: پیش از این نیز به هواداران قول داده بودیم که پنجره نقل و انتقالات به‌زودی باز می‌شود و با تلاش مالک باشگاه، بدهی سه بازیکن و یک مربی خارجی که پرونده‌شان در فیفا باز بود، پرداخت شد.

کاظم محمودی در ادامه گفت: طبق اعلام فدراسیون به ما، پنجره نقل و انتقالات ۱۵ تیم لیگ برتر بسته است، اما حجم فشاری که روی تراکتور وجود داشت، قابل مقایسه با سیر تیم ها نبود و برخی خبرگزاری‌ها و دوستان در این مورد بی‌انصافی کردند اما با این حال پنجره‌ نقل و انتقالاتی تیم پس از اعلام وصول پرداخت بدهی هرکدام از پرونده‌ها، تا سه روز آینده باز می‌شود.

وی تاکید کرد: با بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی، بازیکنان تازه جذب شده هم استفاده خواهند شد و هیچ مشکلی نیست.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک هوادار در خدمت باشگاه تراکتور هستم و امیدوارم هواداران به عنوان سرمایه‌های اصلی تیم از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خوشحال شوند. واقعیت این است که آقای زنوزی خودش یک هوادار تراکتور است و به همین دلیل بیش از هر فرد دیگری، به فکر مرتفع کردن مشکلات بود.

محمودی با بیان اینکه جای پرشورها در روی سکوها خالی است گفت: امیدواریم با مصوبه جدید فدراسیون، حضور تماشاگران در ورزشگاه ها آزاد شود.

وی افزود: جوانگرایی در تراکتورسازی کلید خورده و نتیجه‌ آن طی سال‌های آتی مشخص خواهد شد؛ البته بازیکنان جوانی همچون ایران‌خواه، فتحی، سلامی و قادری فصل گذشته به تیم اصلی راه یافتند و عملکرد درخشانی داشتند که باعث شده تعدادی از آنان به تیم ملی امید نیز دعوت شوند.

وی با انتقاد از مصاحبه یکی از کارشناسان فوتبال تبریز، اظهار کرد: این عزیز اطلاعات کافی از درون تیم و مسائل فنی و کیفیت این بازیکنان ندارند و امیدواریم کارشناسان عزیز با اطلاعات کامل، مصاحبه کنند.

محمودی با بیان اینکه هواداران صاحبان اصلی تراکتورسازی هستند، تاکید کرد: من، آقای زنوزی و سایر دوستان به عنوان نماینده‌ هواداران هرگز اجازه نخواهیم داد که مشکلات زیاد شود و خوشبختانه موفق به کم کردن حواشی شده‌ایم و از هواداران نیز می‌خواهیم که صبر داشته باشند چون که این تیم حرف‌های زیادی در آینده برای گفتن دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار