آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان شهرستان قرچک

قرچک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک از آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان شهرستان قرچک

رضا داورزنی با اشاره به اینکه مهمترین عامل قطع زنجیره کرونا، ترریق واکسن است، اظهار کرد: از اولیاء دانش‌آموزان، مدیران، معلمان و آحاد جامعه انتظار می‌رود تا دانش‌آموزان را برای دریافت واکسن تشویق و ترغیب کنند تا با واکسیناسیون دانش‌آموزان بتوانیم شاهد بازگشایی تدریجی مدارس باشیم.

وی افزود: مطابق دستورالعمل‌های دریافتی از اداره کل آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان در راستای تکریم دانش‌آموزان مراکز واکسیناسیون در مدارس نیز آغاز به فعالیت کردند تا دانش‌آموزان عزیز بدون ازدحام و با خیال آسوده نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

رضا داورزنی خاطرنشان کرد: هنرستان فدک، دبیرستان شهید زهره وند و هنرستان اندیشه مراکز واکسن ویژه دانش‌آموزان دختر و دبیرستان علامه حلی، هنرستان شهیدان اصفهانی و هنرستان علم و صنعت نیز پذیرای دانش‌آموزان پسر برای دریافت واکسن کرونا است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: همانطور که قبلا اعلام شده بازگشایی مدارس منوط به واکسیناسیون کامل دانش‌آموزان، اولیاء، معلمین و رانندگان سرویس مدارس است که امیدواریم با استقبال خوب دانش‌آموزان از واکسیناسیون یک قدم نیز برای بازگشایی تدریجی مدارس نزدیک‌تر شویم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهسا زارعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار