تجلیل از مدارس، ادارات و ادارات کل آموزش و پرورش موفق در حوزه امر به معروف و نهی از منکر

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری جشنواره مفلحون گفت از مدارس، ادارات و ادارات کل آموزش و پرورش موفق در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تجلیل می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۹۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدارس، ادارات و ادارات کل آموزش و پرورش موفق در حوزه امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، محمدرضا مسیب زاده هدف از برگزاری جشنواره مفلحون را توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از در جامعه دانش آموزی و فرهنگیان دانست و ادامه داد: بر اساس فراخوانی که در قالب جشنواره مفلحون به ادارات آموزش و پرورش کشور ارسال شده است؛ هر استان 3 مدرسه برتر و 3 اداره آموزش و پرورش برتر را بر اساس معیارهای اعلامی انتخاب و به دبیرخانه جشنواره اعلام می کند.

مسیب زاده ادامه داد: تعداد ۲۳۰ مدرسه و اداره برتر بر اساس معیارهایی چون؛ داشتن طرح های ابتکاری در موضوعات؛ اشاعه فرهنگ اقامه نماز، الگوهای برتر تربیت دینی، عمل به آموزه های قرآنی، حجاب برتر و پوشش اسلامی، تکریم ارباب رجوع ، فرهنگ سازی عمل به واجبات در محیط های آموزشی، استفاده از کالای ایرانی، حفظ و مراقبت از اموال و مشارکت اولیاء در اجرای فعالیت های تربیتی، توسط ادارات کل آموزش و پرورش انتخاب و به همراه مستندات به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.
وی ادامه داد: اداره کل قرآن، عترت و نماز نیز بر اساس عملکرد ادارات کل آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی گذشته، 3 اداره کل آموزش و پرورش برتر را نیز انتخاب می کند.
مسیب زاده افزود: پس از بررسی و ارزیابی معرفی شدگان استانی، در هفته آخر مهرماه و در اختتامیه جشنواره مفلحون از برترین مدارس، ادارات و ادارات کل با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره تجلیل خواهد شد.
این مقام مسئول با اشاره به راه اندازی قرارگاه مجازی افزود: فعالیت های قرآن، عترت و نماز در مدارس کشور در سال گذشته همراه و همگام با دیگر فعالیت های آموزشی مدارس بصورت غیرحضوری در بستر فضای شاد دانش آموزی و در قالب 17 پایگاه مجازی فعالیت می کردند.
وی ادامه داد: یکی از این پایگاه های مجازی به بحث امر به معروف و نهی از منکر اختصاص پیدا کرده است که دبیرخانه آن به آموزش و پرورش استان بوشهر واگذار شده و اجرای جشنواره مفلحون یکی از فعالیت های صورت گرفته توسط این پایگاه مجازی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار