مراسم شور عاطفه‌ها امروز در زنجان برگزار شد

سال گذشته 4 هزار تبلت به دانش‌آموزان نیازمند استان زنجان اهدا شد

زنجان (پانا) - مراسم شور عاطفه‌ها امروز با حضور فرماندار زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش، رییس کمیته امداد امام خمینی، مقامات نظامی و فرهنگی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
سال گذشته 4 هزار تبلت به دانش‌آموزان نیازمند استان زنجان اهدا شد

حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، ضمن گرامیداشت هفته‌ دفاع مقدس، تسلیت ایام اربعین و تبریک شروع سال تحصیلی جدید، گفت: هدف از برگزاری همه ساله‌ مراسم شور عاطفه ها، کمک به دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت است.

مظفری اظهار کرد: سال گذشته، هم سال خوب و هم سال بدی برای دانش آموزان بود.

وی با بیان اینکه سال خوب به معنای اینکه 4 هزار دستگاه تبلت دانش آموزی بین دانش آموزان نیازمند اهدا شد، و بد به معنای اینکه دانش آموزان از لحاظ کیفیت آموزش و تقویت درسی خود لطمه دیده اند.

مظفری بیان کرد: 4 هزار دستگاه تبلت در سال قبل با حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بانک مسکن و معلمان تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی در استان زنجان گفت: کشور ما کشور مهر و محبت است و تمام جهان کشور ما را با کمک به هم نوع خود می شناسند.

هدایت صفری، دانش آموز شهید ایذه‌ای، علی لندی‌ را مثال زد که با فداکردن جان خود توانست جان چند نفر از هم نوعان خود را نجات دهد. همین طور شهدای هشت سال دفاع مقدس که با نثار خون خود از مرز و بوم این کشور دفاع کردند.

وی در آخر افزود: از تعداد ۴ هزار دستگاه تبلت که بین دانش آموزان اهدا شد، ۱۶۰۰ دستگاه تبلت توسط کمیته امداد تأمین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار