برگزاری اولین جلسه کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان 24 هزار شهید استان اصفهان

اصفهان(پانا) _ اولین جلسه کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان 24 هزار شهیدبا حضور سید محمد میرپور معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع،مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی ، محمدرضا ناظم زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل،لیلاسادات ابطحی معاون آموزش ابتدایی، حسین رجب پور رئیس بسیج دانش آموزی استان اصفهان ، عباس زهیری رئیس سازمان دانش آموزی استان و تعدادی از روسای ادارات داخلی اداره کل آموزش و پرورش در اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان 24 هزار شهید استان اصفهان

در این جلسه ابتدا رجب پور رئیس بسیج دانش آموزی استان اصفهان با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در مورد فعالیت ها و اهداف این کنگره برای حضار نکاتی را بیان کرد و گفت : انتقال مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس به نسل آینده ساز یکی از مهمترین اهداف برگزاری کنگره شهدا در استان اصفهان می باشد .

سپس مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این جلسه اظهار داشت : علاوه بر شهدای دانش آموز بحث شهدای فرهنگی هم برای ماخیلی مهم است. انشالله اقدامات مناسبی برای شهدای فرهنگی مانند برگزاری یادواره انجام شود و جانبازان فرهنگی هم در این کنگره مورد توجه قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار