مدیر دبیرستان دخترانه محمد باقر صدر، در حاشیه برگزاری مراسم جشن عاطفه ها:

اگر سرمایه‌گذاری در زمینه برگزاری کلاس‌های مجازی انجام شود، بسیاری از مشکلات رفع خواهند شد

تهران(پانا) - مدیریت دبیرستان دخترانه محمد باقر صدر معتقد است انجام برنامه‌ها نیاز به پشتیبانی مالی دارد. اگر سرمایه‌گذاری در زمینه برگزاری کلاس‌های مجازی و آموزش، بیشتر شکل بگیرد، قطعا بسیاری از مشکلات رفع خواهند شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اگر سرمایه‌گذاری در زمینه برگزاری کلاس‌های مجازی انجام شود، بسیاری از مشکلات رفع خواهند شد

رقیه غلامی؛ مدیر دبیرستان دخترانه محمد باقر صدر در گفت و گو با پانا گفت: «از سال ۷۶ درون مدرسه کار می کردم و حدود ۱۰ سال است که مدیریت این واحد آموزشی که در مرکز شهر تهران است را بر عهده دارم و امسال آخرین سال خدمت من بعد از ۳۰ سال در آموزش و پرورش است‌.»

وی در ادامه از برگزاری مراسم جشن عاطفه ها در مدارس گفت: «همه ساله جشن عاطفه ها در یکی از مدارس شهر تهران برگزار می شود. شاید تقدیر این گونه بوده که در آخرین سال مدیریت من این هدیه ای باشد که در این مدرسه چنین مراسمی برگزار شود.»

وی افزود: «شیوع ویروس کرونا یک فضای بسیار متفاوت را برای کل جهانیان ایجاد کرد. خوشبختانه همراهی آموزش و پرورش و مسئولین، دست گیرنده بود و توانستیم با برنامه ریزی ها، با سند تحول بنیادین، در آموزش و پرورش چالش ها را کمتر کنیم و محاسن را بالا ببریم.»

وی گفت: «همیشه و همه جا، انجام برنامه ها نیاز به پشتیبانی مالی دارد. اگر سرمایه گذاری در زمینه برگزاری کلاس های مجازی و آموزش بیشتر شکل بگیرد، قطعا بسیاری از مشکلات رفع خواهند شد.»

وی در آخر گفت: «از همه افراد مجموعه آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی، شهرداری شهر تهران و خبرنگاران عکاسان عزیز و همه کسانی که در انجام این جشن به هر طریق مشارکت داشتند، صمیمانه تشکر می کنم و آرزو می کنم شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار