نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس در قم

قم(پانا)- زنگ آغاز سال تحصیلی 1401-1400 مدارس امروز شنبه سوم مهرماه با حضور سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، امروز در فضای باز هنرستان فنی قدس قم نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس در قم

زنگ آغاز سال تحصیلی 1401-1400 مدارس صبح امروز سوم مهرماه با حضور «احمد امیرآبادی فراهانی» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، «حسن شربتدار» سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، «بهرام سرمست»استاندار قم، «محمد رضا قدیر» رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و «محمد صفاییان» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در هنرستان فنی قدس قم نواخته شد.

«حمیدرضا شیخ الاسلام» مدیرکل آموزش و پرورش استان در ابتدای این مراسم، با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، از اهتمام مجموعه آموزش و پرورش قم در تمهید شرایط بهداشتی به لحاظ جسمی و روحی به منظور حضور دانش آموزان در کلاس های درس بر اساس دستورالعمل های ستاد کرونا خبر داد.

در این مراسم، همچنین «رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم، مسئولان سازمان بسیج کانون فرهنگیان و دانش آموزی استان و کانون های بسیج نواحی، فرمانده حوزه یک بسیج دانش آموزی، جمعی از معلمان، هنرآموزان، دانش آموزان و اولیاء و تعدادی از مسئولان اداری ناحیه یک و خیرین مدرسه ساز استان نیز حضور داشتند.

در مراسم فوق، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران توسط یکی از دانش آموزان بسیجی به اهتزاز در آمد، سپس زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور استاندار قم و دیگر مسئولان حاضر نواخته شد.

مراسم آغاز سال تحصیلی در حال و هوای هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز برگزار شد و برپایی نمایشگاهی از تصاویر شهدای هنرستان، زینت بخش مراسم بود.

روز پنجشنبه اول مهرماه نیز زنگ شکوفه ها ویژه دانش آموزان ابتدایی قم در مدارس منتخب شهر و روستا به صدا در آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار