فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد:

تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس، مفهوم بسیار عمیقی دارد

ملارد(پانا)- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد، بر اهمیت انتقال مفاهیم دفاع مقدس به دانش‌آموزان و درسهای مهم آن تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس، مفهوم بسیار عمیقی دارد

علی‌اکبر جهانی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد، در دبیرستان شاهد شهدای اقتدار ملارد بر تقارن خوش‌یمن و مناسب آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: اول مهرماه، آغاز تربیت و آموزش است و آغاز دفاع مقدس هم از اول مهرماه بود و این شد که مدرسه تحصیلی با مدرسه عشق همزمان شد و این حسن اتفاقی در تاریخ این مملکت است.

جهانی‌نژاد ادامه داد: در دفاع مقدس، رویش‌های زیادی اتفاق افتاد و این واقعه، حامل درس‌های زیادی بود که ایثارگری، ازخودگذشتگی، افتخار، خودباوری و ولایت‌پذیری از جمله این درس ها بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس، مردم ایران مردانه جنگیدند، منظور تنها جنس مذکر نیست بلکه شیرزنان ایرانی در جبهه پشتیبانی اقدامات بسیار مهمی را انجام دادند و ۳۶۰۰۰ دانش‌آموز شهید و ۵۰۰۰ شهید فرهنگی نشان‌دهنده این مهم است که اتحاد همه قشرهای مختلف مردم ایران، باعث مقاومت ایران در مقابل دشمنان بود. دفاع مقدس ادامه اتفاق عاشوراست و باید از تحریف و فراموشی آن جلوگیری شود. امیدواریم که مدارس، دانش‌آموزان و فرهنگیان از ظرفیت بسیج استفاده کنند تا با بینش بهتری به مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بپردازند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار