مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم نواختن زنگ ایثار و شهادت:

دفاع‌مقدس، نمایش اتحاد آحاد مردم در دفاع از تمامیت ارضی ایران است

ملارد(پانا)- مراسم ملی نواختن زنگ ایثار و شهادت با حضور مسئولین شهرستان ملارد بصورت پخش زنده در شبکه شاد در دبیرستان شاهد شهدای اقتدار ملارد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دفاع‌مقدس، نمایش اتحاد آحاد مردم در دفاع از تمامیت ارضی ایران است

زنگ ایثار و شهادت با حضور فرماندار شهرستان ملارد، مدیر آموزش و پرورش، فرمانده سپاه، اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، خانواده معظم شهدا و تعدادی از دانش‌آموزان و فرهنگیان در دبیرستان شاهد نواخته شد.

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد، طی سخنانی در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت برگزاری چنین مراسم‌هایی بیان کرد: با نگاهی به تاریخ کشور ایران درمی‌یابیم که این ملت همواره دستخوش فراز و نشیب ‌‌‌هایی بوده و در حکومت‌های پیشین، طی معاهده‌های ننگین، سرزمین‌های حاصلخیز زیادی را واگذار کرده‌اند.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی و در زمان محکم کردن پایه‌های انقلاب و در زمان حمله عراق به ایران، ملت ایران از تمام قشرها با فرمان امام خمینی(ره) و با وجود حمایت ۱۱ کشور از عراق، از ایران اسلامی دفاع جانانه کردند. ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل‌های آینده منتقل کنیم چرا که همین فرهنگ ایثار و مقاومت است که تاکنون باعث درخشش ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها شده است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار