پیام تبریک نماینده ولی فقیه در حج به رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران

تهران (پانا) - نماینده ولی فقیه در حج در پیامی به مناسبت انتصاب امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به سمت معاون رییس جمهوری و رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت توفیق خدمت به خانواده معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان این الگوهای صبر و ایثار، نعمت و موهبت بزرگی است که به شما واگذار شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۴۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک نماینده ولی فقیه در حج به رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در این پیام آورده است: انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را که حاکی از تعهد و تخصص و برگرفته از سوابق علمی و جهادی است؛ تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی افزود: توفیق خدمت به خانواده معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان این الگوهای صبر و ایثار، نعمت و موهبت بزرگی است که به شما واگذار شده است و بی شک درسایه تجارب ارزنده مدیریتی و اجرایی، وظیفه شناسی، پشتکار و مسئولیت پذیری جناب‌عالی شاهد ارائه خدماتی شایسته به جامعه ایثارگران خواهیم بود.

فتاح تصریح کرد:‌ از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی حضرتعالی را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسئلت نموده و امیدوارم با تشریک مساعی همدیگر مطالبات به حق خانواده محترم شهدای مسجدالحرام و منا که در آستانه (دوم مهر ماه) سالروز شمسی شهادت این عزیزان قرار داریم؛ هرچه زودتر محقق شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری روز یکشنبه ۲۱ شهریور طی حکمی دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی را به عنوان «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار