با حضور معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد

آئین رونمایی از پوستر هفته فیلم و عکس شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)- هفته فیلم و عکس شهرستان اسلامشهر به‌صورت منطقه‌ای و با مشارکت شهرستان‌های، شهرقدس، ملارد، شهریار، بهارستان و رباط‌کریم از تاریخ هفدهم تا بیست و چهارم مهر 1400در شهرستان اسلامشهر برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
آئین رونمایی از پوستر هفته فیلم و عکس شهرستان اسلامشهر

در این مراسم حسین کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر و دبیر هفته فیلم و عکس در سخنانی اظهار کرد: برگزاری این رویداد به منزله دورهمی برای بچه‌های هنری، سینماگران و عکاسان است که به امید خدا به فرصت همدلی برای هنرمندان تبدیل خواهد شد.

در ادامه علیرضا مقدس مدیر اجرایی هفته فیلم و عکس در سخنانی بیان کرد: برنامه‌های این هفته در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر برگزار خواهد شد و ادامه داد: این جشنواره در دو قالب فیلم و عکس و در راستای کشف استعداد‌های جدید از تاریخ 17 تا 24 مهر 1400 اجرا‌ می‌شود.

او گفت: مراسم بزرگداشت هنرمندان پیشکسوت، خانواده‌های شهدا و مدافعان سلامت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی نقد فیلم با حضور اساتید مجرب سینما نیز از برنامه‌های جنبی جشنواره است.

سپس میثم مرادی معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز در سخنانی تأکید کرد: در روزی که متعلق به سینما است در آیین رونمایی از پوستر هفته فیلم و عکس در اداره ارشاد اسلامشهر حضور داریم.

او در تشریح تاریخچه سینمای ایران افزود: ابراهیم‌خان عکاس‌باشی برای اولین بار در زمان قاجار سینما را وارد ایران کرد و صد سال بعد در سال ۱۳۷۹ این روز به عنوان روز ملی سینما معرفی شد و امسال یکصد و بیست و یکمین سال ورود سینما به ایران است و امیداوریم سینما به اهداف خود رسیده باشد و آرزوی تعالی و پیشرفت برای این هنر را داریم.

مرادی خاطرنشان کرد: در اسلامشهر فضای فیلم و عکس مهجور واقع شده است و جای کار فراوان دارد و از اصحاب رسانه درخواست کرد در طول برگزاری هفته فیلم و عکس کمک حال این حوزه هنری باشند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار