مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک خبر داد:

آغاز دوره توانمندسازی مدیران مدارس در شهرستان‌ قرچک

قرچک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک هدف از برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مدارس را به روزرسانی توان مدیریتی مدیران‌ و استفاده از نظرات اساتید مجرب مدیریت در سطح مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۴۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز دوره توانمندسازی مدیران مدارس در شهرستان‌ قرچک

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک در سخنانی ضمن تسلیت ایام‌ شهادت حضرت‌رقیه‌ (س)، شهادت امام‌حسن‌مجتبی (ع) و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان بویژه شهدای‌ سلامت و دفاع‌مقدس اظهار کرد: کار‌آمدی و توانمند‌سازی نیروی‌انسانی در سطح مدارس بویژه در شرایط کنونی در گرو مدیرانی توانمند و خلاق است، هدف از برگزاری این دوره تلاش برای رشد و ارتقاء توانمندی مدیران مدارس است.

او ضمن اشاره به پروژه‌ مهر خاطرنشان کرد: مهمترین فعالیت در پروژه‌ مهر ساماندهی دقیق و کارآمد نیروی‌ انسانی در سطوح مختلف است که می‌تواند موتور محرکی برای رفع موانع پیش رو و ایجاد بسترهای لازم برای تحقق سایر اهداف آموزشی و پرورشی باشد و در این دوره به این موضوع توجه ویژه خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک در خصوص اجرای این دوره تشریح کرد: دوره توانمندسازی مدیران طی ۴روز متوالی برای همه مدیران مقاطع‌ ابتدایی، متوسطه‌ اول و دوم با حضور اساتید مجرب مدیریت طی کارگاه‌ و سرفصل‌های مختلف برگزار خواهد شد.

رضاداورزنی، نحوه شروع سال تحصیلی‌جدید را منوط به تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا دانست و مأموریت اصلی ارکان تعلیم و تربیت را فارغ از هر نوع تصمیم‌گیری آمادگی کامل برای شروع هرچه پر شور تر و با نشاط تر سال تحصیلی جدید برشمرد.

خبرنگاردانش‌آموز: راضیه ‌یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار