پیکر زنده یاد «دلیریان» در روستای صَرم تشییع شد

قم(پانا) - پیکر مرحوم زنده یاد «اکبر دلیریان» از مدیران پیشکسوت آموزش و پرورش قم امروز در زادگاهش روستای صرم قم تشییع و خاکسپاری شد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پیکر زنده یاد «دلیریان» در روستای صَرم تشییع شد

پیکر مرحوم زنده یاد «اکبر دلیریان» از مدیران پیشکسوت ناحیه یک آموزش و پرورش قم امروز در زادگاهش روستای صرم بخش کهک قم تشییع و خاکسپاری شد.

در مراسم تشییع مرحوم دلیریان، «محمد صفاییان» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم و جمعی از روسای فعلی و سابق نواحی آموزش و پرورش و فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان حضور داشتند.

مرحوم دلیریان مدت های طولانی مسئولیت مدارس مختلف استان قم را بر عهده داشت و آخرین مسئولیت وی قبل از بازنشستگی، مدیریت دبیرستان دوره دوم جدا(انقلاب اسلامی) در ناحیه یک به مدت 10 سال بود؛ قانون مداری، سعه صدر، گشاده رویی، توانمندی و تلاش و همت وی در خدمت به معلمان و دانش آموزان و نظام آموزشی و تربیتی، از ویژگی های مرحوم دلیریان محسوب می شد.

آن مرحوم پس از بازنشستگی، در کلاردشت استان مازندران سکونت داشت. همسر و فرزندش از مدتی قبل درگیر ویروس کرونا شده بودند و وی در این مدت پرستاری آنان را بر عهده داشت. متاسفانه ویروس کرونا امان نداد و مرحوم، پس از چند روز ابتلا، دار فانی را وداع گفت.

مراسم سوم و هفتم مرحوم اکبر دلیریان روز دوشنبه 22 شهریور 1400 از ساعت 17 تا 18:30 در محل «امامزادگان» روستای صرم برگزار می شود.

سازمان دانش آموزی استان قم و خبرگزاری پانا در استان، این مصیبت مولمه را به خانواده محترم بخصوص «رضا دلیریان» برادر ارجمند آن مرحوم و جامعه فرهنگیان استان تسلیت عرض می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار