به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملاردانجام شد:

اهدای کتاب به مردم، کانون ها و مساجد

ملارد(پانا)- کتاب‌هایی در زمینه‌های گوناگون و در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برای کودکان، نوجوانان و جوانان به کانون‌های مساجد و همچنین مردم شهرستان ملارد اهدا شد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اهدای کتاب به  مردم، کانون ها و مساجد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، امیراسماعیل پورروشن، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد از پخش بیش از ۶۰۰‌جلد کتاب همزمان با سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و مردم این شهرستان خبر داد.

او گفت: این کتاب‌ها در زمینه‌های گوناگون و در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برای کودکان، نوجوانان و جوانان به کانون‌های مساجد داده شد.

پورروشن به فرهنگ‌‌سازی در حوزه هدیه دادن کتاب در خانواده‌ها اشاره کرد و افزود: هدیه دادن کتاب و معرفی کتاب‌های مناسب به دوستان و اقوام، تأثیر زیادی در ترویج کتابخوانی و آشتی کردن مردم با کتاب خصوصاً در این ایام که مردم با بیماری منحوس کرونا گریبان‌گیر هستند، دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد یادآورشد: توجه به محتوای کتاب‌های اهدایی و جذابیت متن و تصویر آن در اثربخشی کتاب بر مخاطب به ویژه گروه سنی کودک و نوجوان برای جذب بیشتر آنها به مقوله مطالعه و کتابخوانی بسیار موثر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار