وزیر بهداشت در شهرستان سراب:

باید روند واکسیناسیون شتاب بگیرد

تبریز(پانا)- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت قبل از فرارسیدن آبان ماه و آغاز موج جدید شیوع بیماری باید روند واکسیناسیون شتاب گیرد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
باید روند واکسیناسیون شتاب بگیرد

بهرام عین اللهی در بازدید از مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی امام خمینی (ره) سراب ضمن بیان این که مراکز واکسیناسیون باید به صورت شبانه روزی و چند شیفته فعالیت کنند گفت: انتظار چند ساعته مردم در صف‌های دریافت واکسن قابل تحمل نیست.

عین اللهی با اشاره به افزایش مراکز تولید واکسن در ایران به ۳ مرکز ،گفت: واردات واکسن از دیروز بیشتر شده است و این روند تا هفته آینده ادامه دارد.

وی ضمن تاکید بر لزوم تسریع در واکسینه کردن جمعیت هدف و افزایش مراکز تجمیع واکسیناسیون، اظهار کرد: توزیع واکسن در استان‌ها و شهرستان‌ها بستگی به فعالیت مراکز تزریق واکسن دارد و به هر میزان که تعداد واکسیناسیون بیشتر باشد به همان میزان واکسن بیشتری در اختیارشان قرار می‌گیرد.

وزیر بهداشت افزود: در شرایط فعلی تنها راه مقابله با کرونا فقط پیشگیری است و برای تسریع در روند واکسیناسیون باید از ظرفیت مساجد و حسینیه‌ها هم استفاده کنیم و مردم نیز به صورت جهادی و انقلابی با مدافعان سلامت همکاری کامل و صمیمانه داشته باشند.

وی ادامه داد و گفت: قبل از فرارسیدن آبان ماه و آغاز موج جدید شیوع بیماری باید روند واکسیناسیون شتاب گیرد.

وزیر بهداشت صبح امروز در سفری یک روزه از مراکز واکسیناسیون در سراب و تبریز و بیمارستان امام رضای مرکز استان بازدید کرد.

همچنین بازدید از بیمارستان خیرساز مردانی آذر تبریز، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به آذربایجان شرقی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار