نحوه شرکت در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد اعلام شد

تهران (پانا) - فراخوان نحوه ارسال آثار و فرایند برگزاری پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی - تربیتی رشد اعلام شد و دریافت آثار این جشنواره از دهم شهریور 1400 آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۱۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نحوه شرکت در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد اعلام شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، محمدابراهیم محمدی از انتشار فراخوان پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی خبر داد و اظهارداشت: سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، پنجاه و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد را با هدف کیفیت‌ بخشی به فرایند یاددهی - یادگیری، پشتیبانی از محتواهای کتاب‌های درسی و توسعه صنعت فیلم‌های آموزشی و تربیتی برگزار می‌کند. بر اساس مکاتبات و مذاکرات به عمل آمده با سازمان امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در هفته دوم شهریورماه کار ثبت‌نام و دریافت آثار دوره پنجاه و یکم را آغاز خواهد نمود و همه فیلم‌سازان ایرانی و خارجی علاقه‌مند به شرکت در این دوره می‌توانند آثار خود را به صورت مجازی و یا فیزیکی برای دبیرخانه ارسال کنند.

دبیر پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد افزود: دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با رهنمودها و حمایت‌های رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و سایر اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره، مصمم است که با اتکال به خداوند متعال و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این دوره از جشنواره را همچون سال قبل به سلامت برگزار نماید و فیلم‌های تولید شده از سراسر جهان را برای بهره‌برداری در امر آموزش و پرورش شناسایی و معرفی کند.

وی ادامه داد: پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد در بخش‌های: بین‌الملل، معلمان، دانشجومعلمان و دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در قالب‌های داستانی کوتاه، ‌ داستانی بلند، ‌ مستند کوتاه، ‌مستند بلند و پویانمایی تا نیمه مهرماه جاری پذیرای فیلم‌های فیلم‌سازان ایران و جهان خواهد بود.

محمدی گفت: موضوعات اعلام شده در فراخوان در دو بخش اصلی شامل فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی مبتنی بر اسناد تحولی آموزش و پرورش و نیز فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی مرتبط با محتواهای کتاب‌های درسی است که علاقه‌مندان برای اطلاع از ریز موضوعات می‌توانند به سامانه جشنواره مراجعه کنند.

نحوه شرکت در جشنواره

تهیه‌کنندگان و یا فیلم‌سازان تا 15/7/1400 فرصت دارند با مراجعه به سایت eff.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آئین‌نامه جشنواره فیلم رشد، از دو روش زیر نسبت به ثبت نام و تحویل آثار خود اقدام کنند.

الف) تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری لینک اثر در سامانه eff.roshd.ir

ب) تکمیل فرم شرکت در جشنواره، دریافت کد رهگیری و ارسال اثر بر روی لوح فشرده به نشانی:

تهران- خیابان ایرانشهر شمالی- نبش کوچه آذرفر- پلاک 270 - دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

شماره تلفن‌های دبیرخانه : 87196563 - 87196557 - 87196574 - 88301479 (021) در روزهای فعال از ساعت 8 صبح تا 14 آماده پاسخگویی به سؤالات شرکت کنندگان است.

همچنین نشانی الکترونیکی eff.roshd@oerp.ir آماده دریافت پیام‌های مکتوب فیلم‌سازان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار