پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه به مناسبت ارتحال آیت الله فیض گیلانی

قم(پانا)- جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ارتحال آیت الله محمدعلی فیض گیلانی از اعضای این نهاد حوزوی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۰۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه به مناسبت ارتحال آیت الله فیض گیلانی

در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: رحلت عالم گران‌قدر آیت‌الله محمّد علی فیض گیلانی (رحمة الله علیه) عضومحترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و از مبارزین سال‌های انقلاب، موجب تأثر و تألم شد.

در ادامه این پیام آمده است: ایشان از شاگردان علمای برجسته‌ای همچون حضرات آیات عظام آقایان بروجردی، امام خمینی و محقق (رحمة الله علیهم) بود.

در این پیام اضافه شده است: این عالم جلیل‌القدر قبل از پیروزی انقلاب در مبارزات سیاسی و در حمایت از امام خمینی (قدس سرّه) نقش داشت و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز خدمات‌ فرهنگی‌ بسیاری‌ را به‌ انجام‌ رسانید و در مسئولیت هایی از جمله ریاست و قائم مقام دیوان عدالت اداری، نماینده امام خمینی (ره) در دانشگاه الزهراء (س)، دو دوره عضویت در مجلس خبرگان رهبری و عضویت در شورای گزینش قضات به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرد.

در این پیام خاطرنشان شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این فقیه پرهیزگار را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، مراجع عظام تقلید (دامت‌برکاتهم)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و همچنین به بیت مکرم، شاگردان و علاقه‌مندان ایشان تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم، علوّ درجات، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جزیل را از خداوند متعال خواستار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار