مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت تایوان

دستگاه تصفیه آب چی بخریم؟ دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟ این قیبل سوالات همواره برای بسیاری از خریداران دستگاه تصفیه آب خانگی پیش می آید.

کد مطلب: ۱۲۱۰۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت تایوان

می دانید که آب های لوله کشی استاندارد و کیفیت لازم را برای مصرف و نوشیدن ندارند و پس از گذر از تصفیه خانه های شهر باید مجددا پاکسازی شوند. تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی بهترین کار برای خلاص شدن از آلاینده ها و املاح مضر آب می باشد. اما برای این که بدانیم دستگاهی که می خریم باید چه مشخصاتی داشته باشد معیار های زیادی را باید در نظر گرفت. برای راهنمایی شما در این مطلب به بررسی بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب و قیمت انواع تصفیه آب تایوانی اصل می پردازیم و نکات مهم در خرید آن را نیز توضیح می دهیم تا بهتر بتوانید مناسب ترین دستگاه را برای خود تهیه نمایید.

بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده آب

آب تصفیه کن های خانگی ساخت تایوان بهترین انتخاب برای از بین املاح و آلاینده های آب می باشد. این دستگاه ها به دلیل داشتن تاییدیه های بین المللی از جمله NSF,FDA از سلامت کامل برخوردارند و آب خروجی آن ها بالاترین استاندارد را دارد. مهم ترین ویژگی برند های تایوانی قیمت مناسب آن هاست که در برابر برند های آمریکایی بسیار مقرون به صرفه تر هستند اما از لحاظ کارایی و کیفیت دست کمی از آن ها ندارند.

سافت واتر قدیمی ترین و یکی از بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب می باشد که در دهه 40 میلادی ابتدا در آمریکا تاسیس شد و سپس در تایوان به فعالیتش ادامه داد و در حال حاضر یکی از بهترین تصفیه آب های اسمز معکوس را در اختیار دارد. تصفیه آب سافت واتر به علت بهره گیری از فناوری ها ی پیشرفته، قدرت زیادی در حذف آلاینده ها و املاح آب دارد و فیلتر ممبران 13 لایه ی آن تا 99 درصد آب را از هر گونه ذرات معلق و ناخالصی پاک می کند. علاوه بر این پمپ پر قدرت و کم مصرفی نیز دارد ومخزن 16 لیتری آنتی باکتریال آن حتی در مواقع نبود برق آب تصفیه شده را درون خود نگه می دارد و می توانیم از آن استفاده کنیم. سیستم های فرابنفش و قلیایی و اکسیژن ساز در تصفیه آب های سافت واتر استفاده شده است که هر یک از آن ها عملکرد متفاوتی را دارند.

سی سی کا برندی است که از همان ابتدا به فکر تولید لوازم جانبی تصفیه آب از جمله فیلتر ها و لوله و اتصالات و پمپ دستگاه های تصفیه آب نیز افتاد و علاوه بر این که دستگاه های آب تصفیه کن با کیفیتی را تولید می کند قطعات و تجهیزات این برند نیز از بهترین کیفیت برخوردارند. این برند دستگاه های اسمز معکوس را در مدل زیر سینکی تولید کرده که به دلیل داشتن ممبران آمریکایی میزان خلوص آب را تا 99 درصد بالا می برد و با از بین بردن ریز ترین آلاینده های آب، استاندارد و کیفیت آن را به بهترین درجه می رساند و انواع تصفیه آب های 6 و 7 و 8 مرحله ای را تولید کرده است.

آکوا پرو را می توان به جرات بهترین برند دستگاه تصفیه آب معرفی کرد. تصفیه آب های آکوا پرو از فناوری اسمز معکوس بهره می گیرد که بهترین روش تصفیه آب است. دارای مخزن آنتی باکتریال است که از رشد باکتری ها در آب جلوگیری می کند. هم چنین فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی آن به خوبی می تواند هر نوع املاح و ناخالصی آب را حذف کند. فیلتر های قلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز نیز در دستگاه های آن استفاده می شود. آکوا پرو در مدل زیر سینکی تولید می شود بسیار طراحی خوبی دارد و نصب آن بسیار آسان می باشد.

قیمت انواع تصفیه آب خانگی تایوانی اصل

قیمت آب تصفیه کن های تایوانی بستگی به برند و تعداد مراحل آن دارد. هر برندی قیمت گذری متفاوتی را برای دستگاه هایش دارد و نوع روش تصفیه دستگاه نیز در قیمت آن موثر است. به طور مثال تصفیه آب 6 مرحله ای قیمت ارزان تری نسبت به یک دستگاه 8 مرحله ای دارد به طور کلی رنج قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی از دو و نیم میلیون تومان شروع می شود و هر چه مراحل تصفیه دستگاه بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

راهنمای خرید آب تصفیه کن

مشاوره و بررسی نکات مهم در خرید آب تصفیه کن خانگی تایوانی این امکان را به ما می دهد تا بهترین و مناسب ترین آن را برای تصفیه آب آشامیدنی منزلمان تهیه کنیم.

در قدم اول باید بدانید دستگاهی که انتخاب کرده اید اصل است یا خیر. برای اطمینان از این موضوع به علائم استاندارد دستگاه مثل FDA,NSF,CE,QW توجه نمایید. این استاندارد ها نشان دهنده ی سلامت دستگاه و فیلتر هایش می باشد. در دستگاه ها ی اسمز معکوس از وجود فیلتر ممبران و پمپ مطمئن شوید چرا که بخش های اصلی این نوع دستگاه می باشد.

یکی دیگر از معیار های خرید تصفیه آب اورجینال، ضمانت نامه دستگاه است. ضمانت بی قید و شرط از طرف فروشنده به مشتری داده می شود تا در صورت بروز مشکل پس از نصب دستگاه به صورت رایگان آن را برطرف نماید. هم چنین فروشگاهی که از آن خریداری می کنید باید قادر به تامین تجهیزات دستگاه و خدمات پس از فروش آن نیز باشد. چرا که دستگاه تصفیه آب نیازمند تعویض دوره ای فیلتر هاست که باید توسط تکنسین های متخصص این کار انجام شود.

خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آب

شرکت راد گستر نوین دارای سابقه ی درخشان در زمینه ی فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی و اداری می باشد که تمامی آن ها با ضمات بی قید و شرط یک ساله به مشتریان گرامی ارائه می شود. این مجموعه فروش لوازم جانبی مثل انواع فیلتر ها و قطعات دستگاه تصفیه آب را نیز بر عهده دارد. ارسال و نصب رایگان و خدمات پس از فروش ، شرایط فروش به صورت نقدی و هم اقساطی و بهره مندی از تخفیفات ویژه از دیگر مزایای خرید از نمایندگی معتبر راد گستر نوین می باشد. پس از نصب دستگاه نیز توسط تکنسین حرفه ای سختی آب تست خواهد شد تا از عملکرد آن مطمئن باشید. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با با کارشناسان و مشاوران راد گستر نوین تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار