شهیدان رجایی و باهنر با شهادت خود نهال انقلاب را قوام بخشیدند

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پیامی به مناسبت هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه به ملت شریف ایران تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
شهیدان رجایی و باهنر با شهادت خود نهال انقلاب را قوام بخشیدند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش در آغاز هفته دولت و ایام سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی سرشار از جلوه‌های بی‌بدیلی از مجاهدت‌ و ایثار دلیر مردانی است که از جان و مال خود در راه اعتلای اسلام و به ثمر نشستن اهداف والای انقلاب اسلامی گذشتند، در آتش کین بدخواهان و منافقان سوختند و به فیض شهادت نائل آمدند.

شهیدان «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر» معلمان علم و عمل، و یاوران امام و انقلاب بودند که فرصت بهره‌مندی از وجود پر خیرشان هرچندکوتاه اما بسیار پرثمر بود و با شهادت خود نهال انقلاب را قوام بخشیدند.

هفته دولت یاد‌آور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری است. این ایام فرصتی است برای تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای دولت در خدمت به مردم شریف ایران تا با حفظ وحدت و همدلی و کوششی مضاعف در مسیر پیشرفت و سرافرازی کشور عزیزمان پیش برویم.

با بزرگداشت نام و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را که مظهر تجلی تلاش‌ها و دستاوردهای خدمتگزاران ملت است، به حضور دولتمردان، مدیران و کارکنان صدیق و پرتلاش دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور، به ویژه همکارانم در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تبریک عرض می‌نمایم.

ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه خدمتگزاران ملت در هر سمت و کسوت، از خداوند منان سلامت و توفیق همگان را مسألت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار