دیدار دوستانه والیبال؛ زور تیم ملی ایران به جوانان نرسید

تهران (پانا) - تیم‌های ملی والیبال بزرگسالان و جوانان کشورمان در دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند.

کد مطلب: ۱۲۱۰۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دوستانه والیبال؛ زور تیم ملی ایران به جوانان نرسید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، این مسابقه دوستانه در خانه والیبال تهران در چهار ست برگزار شد که هر تیم دو ست فاتح میدان شد.

25 بر 22، 23 بر 25، 18 بر 25 و 27 بر 25 نتایج چهار ست این مسابقه تدارکاتی بود که با قضاوت فرحناز قویدل برگزار شد.

با توجه به اینکه تیم والیبال جوانان به دلیل محدودیت‌های کرونایی اردوی برون مرزی نداشت و از سوی دیگر تیم ملی والیبال ایران فرصت زیادی برای آماده سازی حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا ندارد، این مسابقه محک خوبی برای کادر فنی مشترک دو تیم بود تا با نقاط ضعف و قوت بازیکنان آشنا شوند.

ترکیب شروع کننده تیم جوانان در این مسابقه سینا نیک‌پور، مهدی‌ جلوه، یونس رمضانی، امیرحسین توخته، امین خواجه‌خلیلی، امیرحسین صداقت و مختار بوش بود. در ادامه نیز بازیکنان دیگری همچون امیرحسین تقوی، عرفان جلیلی‌نژاد، محمد ولی‌زاده، علی حاجی‌پور و سهیل کمال‌آبادی برای تیم جوانان به میدان رفتند.

میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، علی‌اصغر مجرد، محمدرضا حضرت‌پور، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار و جواد کریمی نیز در ابتدای این مسابقه به میدان رفتند و در ادامه امیرحسین توخته، اسماعیل مسافر، علی رمضانی، ابوالفضل قلی‌پور و امین اسماعیل‌نژاد نیز با نظر کادر فنی به زمین رفتند.

دو تیم ملی بزرگسالان و جوانان در دو دیدار تدارکاتی دیگر نیز با هم مسابقه خواهند داد.

این مسابقه درحالی برگزار شد که در سال‌های اخیر دیدار تدارکاتی و دوستانه بین تیم‌های بزرگسالان و جوانان ایران برگزار نشده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار