وضعیت نامعلوم تیم تراکتورسازی تبریز

تبریز(پانا) - در شرایطی که کمتر از یک ماه تا شروع لیگ برتر مانده تیم تراکتورسازی تبریز نه تنها کامل آماده نشده، بلکه حواشی دیگری از جمله فروش تیم و استعفای مربی ایجاد شده‌است.

کد مطلب: ۱۲۱۰۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت نامعلوم تیم تراکتورسازی تبریز

۲ مهر لیگ جدید برتر شروع خواهد شد و تیم تراکتورسازی تبریز مثل سال قبل با امید قهرمانی به استقبال لیگ می‌رود اما هنوز یک ماه مانده، به نظر می رسد وضعیت تراکتورسازی امسال بدتر از سال های قبل خواهد بود.

حواشی زیادی در این چند روز در رابطه با تراکتورسازی منتشر شده که مهمترین آنان فروش تیم توسط مالک و جداشدن سرمربی آن بود که این شایعات از سوی تیم تکذیب شد.

اکبر ایمانی که در بین هواداران ملقب به غیرتی بود حالا به نظر می رسد که در حال جداشدن از تیم است، با اینکه برادرش این خبر را تکذیب کرده، اما اخبار واصله از درگیری بین اکبر ایمانی و باشگاه بر سر ۲۰درصد مانده قرارداد و جدا شدن او از تیم و رفتن به استقلال اطلاع می دهد، اما همه اینها تاکنون در حد شایعه باقی مانده و هیچکدام از اخبار به صورت رسمی تایید نشده‌اند.

شایعات در هر زمانی علیه هر تیمی به وجود می آید، اما این قدرت باشگاه است که باید به شایعات پایان دهد و تیم را روز به روز به قله های موفقیت هدایت کرده و چراغ امید را در دل بازیکنانش و هواداران این تیم روشن نگه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار