برگزاری مرحله استانی کنگره قرآنی سمپاد در رودهن

رودهن(پانا)- معاون پرورشی و تربیت ‌بدنی دبیرستان فرزانگان آموزش و پرورش رودهن در خصوص نحوه اجرای کنگره مسابقات قرآن کریم، راه یافتگان به مرحله استانی در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله  استانی کنگره  قرآنی سمپاد در رودهن

مریم ولی پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی دبیرستان فرزانگان آموزش و پرورش رودهن در این باره اظهار کرد: از آنجا که دانش‌آموزان منتخب مرحله اول منطقه در فضای مجازی مسابقه دادند و این مرحله را تجربه کرده، برای ورود به فضای مجازی و انجام مسابقه در مرحله استانی به مشکلی بر نخوردند و این مرحله با لینک و کاربری‌های مربوط به هر شرکت کننده که سازمان در اختیارمان قرار داد در نرم افزار اسکای روم انجام گرفت.

او افزود: راه یافتگان به مرحله استانی از هر رشته قرائت، حفظ و مفاهیم و از هر پایه یک نفر هستند که از مدرسه فرزانگان رودهن پنج نفر از پایه‌های هفتم، هشتم و دهم در رشته‌های حفظ عمومی و قرائت به این مرحله صعود کردند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی دبیرستان فرزانگان آموزش و پرورش رودهن از نحوه اطلاع‌ رسانی این مسابقه بیان کرد: نحوه اطلاع رسانی به این صورت بود که از طرف سازمان به مدارس استعداد‌های درخشان بخشنامه‌ای مبنی بر شرکت دانش‌آموزان سمپادی در مسابقه کنگره قرآن کریم ابلاغ شد و مدیر مدرسه برای اطلاع رسانی جمعی دانش‌آموزان آن را در اختیار معاونت پرورشی قرار داده تا دانش‌آموزان علاقمند در مسابقه شرکت کنند. ما هم در مدرسه گروهی در شاد تشکیل دادیم تا هر گونه اطلاع و پیامی در این زمینه یکجا به همگان صورت بگیرد.

ولی پور خاطرنشان کرد: نتایج مرحله دوم یعنی استانی هنوز اعلام نشده اما امیدواریم از دانش‌آموزان مستعد و کوشای مدرسه فرزانگان به مرحله کشوری راه یابند و بر افتخارات مدرسه بیافزایند.

او در پایان برای دانش‌آموزان شرکت کننده در مرحله استانی زهرا سادات هاشمی، هلنا طاهر قلی، فاطمه کاتبی و کوثر شهرباف که در رشته‌های حفظ عمومی و قرائت در این مرحله شرکت کرده‌اند، آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار