گزینه‌های اصلی جانشینی ستاره‌های استقلال را بشناسید

تهران (پانا) - باشگاه استقلال برای جانشینی دو بازیکن جدا شده‌اش قصد دارد دو بازیکن جدید را جذب کند.

کد مطلب: ۱۲۰۸۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
گزینه‌های اصلی جانشینی ستاره‌های استقلال را بشناسید

پس از اینکه هرویه میلیچ از استقلال جدا شد، امید هواداران این تیم در سمت چپ خط دفاع به حضور محمد نادری بود، اما پس از شکست استقلال مقابل فولاد در فینال جام حذفی، محمد نادری هم به صورت ناگهانی از استقلال خداحافظی کرد تا راهی فوتبال اروپا شود.

با جدا شدن دو بازیکن سمت چپ استقلال، نگرانی هواداران این تیم بیش از قبل شد اما براساس شنیده‌ها مدیران باشگاه استقلال برای پر کردن جای خالی این دو بازیکن، سراغ دو ستاره دیگر رفته‌اند.

گزینه اول سمت چپ استقلال، ابوالفضل جلالی مدافع جوان تیم سقوط کرده سایپا تهران است که مد نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران هم قرار گرفته است. اما مشکل در مشکل در انتقال این بازیکن به استقلال به مبلغ رضایتامه اوست. این بازیکن جوان دو سال دیگر با سایپا قرارداد دارد و گفته می‌شود مدیران این باشگاه صنعتی برای صدور رضایت‌نامه او تقاضای دو میلیارد تومان کرده‌اند.

دومین گزینه استقلال برای سمت چپ آرمین سهرابیان است که او نیز سن و سال پایین دارد. این بازیکن که پیش از این هم برای استقلال بازی کرده بود و در زمان سرمربیگری آندره‌آ استاراماچونی در لیست مازاد قرار گرفت، پس از جدایی از استقلال برای سایپا و سپس گل گهر سیرجان بازی کرد. سهرابیان هم هنوز با گل گهر قرارداد دارد و مشخص نیست امیر قلعه‌نویی راضی به جدایی این بازیکن شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار