تقدیر فرماندار شهرستان قرچک از منادیان آگاهی بخشی و روشنگری

قرچک(پانا)‌‌‌‌‌- فرماندار قرچک با تقدیر از تلاش خبرنگاران و انجام رسالت آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی، به نقش آنان در رفع مشکلات مردم این شهرستان اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر فرماندار شهرستان قرچک از منادیان آگاهی بخشی و روشنگری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، بهمن خطیبی در نشست با اصحاب رسانه افزود: هفدهم مردادماه روز پاسداشت منادیان آگاهی‌بخشی و روشنگری است؛روز ارج‌نهادن به حرفه افرادی که صدای مردم بوده و به واسطه پیگیری آنها مشکلات مردم مرتفع می‌شود.

او گفت: حرفه ارزشمند خبرنگاران، عکاسان، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، کاری خطیر و تلاش و فداکاری آنان شایسته تقدیر است خبرنگاران دشت ورامین با درک موقعیت در برهه‌های مختلف، به رسالت آگاهی بخشی و امیدآفرینی خود عمل کرده و در همراهی با مردم و مسئولان، به خوبی پیام‌رسانی کرده اند.

بهمن خطیبی خاطرنشان کرد: نقش اصحاب رسانه همیشه ارزنده بوده و بسیاری از مشکلاتی که رفع می‌شود در جامعه وظیفه مسئولان و نتیجه پیگیری اصحاب رسانه بوده است. با توجه به در پیش رو بودن هفته دولت تقاضا داریم خدمات نظام و وظیفه دولتمردان برای افزایش امید بیشتر در جامعه منعکس شود.

فرماندار قرچک اظهار کرد: در سال 99 و ابتدای سال جدید شاهد رویداد مهم برگزاری انتخابات بودیم که در این رابطه نیز خبرنگاران با ایجاد شور و نشاط در میان آحاد جامعه منجر شد تا حماسه خوبی رقم بخورد.

او افزود: بیش از 28 هزار نفر از جمعیت هدف شهرستان واکسینه شدند و در کل وضعیت شهرستان از حیث سرعت واکسینه کردن افراد روند مطلوبی دارد. میزان فوتی ها و مبتلایان افزایش یافته با توجه به گسترش نوع دلتا که ضرورت دارد اصحاب رسانه با فرهنگ‌سازی بیشتر مردم را آگاه کرده تا از خطر فوت درامان باشند.

فرماندار قرچک گفت: 13 پروژه عمرانی، رفاهی، آموزشی، بهداشت و درمان و زیرساختی و خدماتی ویژه هفته دولت درنظر گرفته شده است که می‌توان به دو پایگاه سلامت،پایگاه مدیریت بحران، کتابخانه و زمین چمن در روستاها، پروژه‌های شهری و دو مدرسه اشاره کرد.

او بیان کرد: سال گذشته علیرغم مشکلات مالی اما اتفاقات خوبی در زمینه رفع مشکلات مردم افتاد که از جمله آن می توان به پروژه در حال اجرای اقدام ملی مسکن، رفع مشکل موات بودن سه پلاک شهرستان، تحویل واحدهای مسکونی شهدای ادارات، اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد، افتتاح سی تی اسکن بیمارستان و افزایش تخت‌ها، حضور سرمایه‌گذاران مختلف در شهرستان و بهره‌برداران از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی و ... اشاره کرد که حاصل پیگیری‌های چند ساله است.

خبرنگار دانش‌آموز : مهسا زارعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار