با حضور مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش و به میزبانی استان زنجان

جلسه روسای ادارات فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان‌ها برگزار شد

زنجان (پانا)- جلسه روسای ادارات فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان‌های کشور به میزبانی زنجان دبیرخانه ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی کشور و با حضور مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه روسای ادارات فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان‌ها برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان ، در این جلسه رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت ضمن تسلیت و گرامیداشت ایام ماه محرم به تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در فعالیت های تابستانی اشاره کرد و افزود: با وجود تمام مشکلات موجود در برگزاری پایگاه های تابستانی به ویژه در ایام کرونایی ، تلاش های زیادی برای حل آن ها صورت گرفته است و شبکه دانش آموزی شاد برای این موضوع اختصاص یافت.

وی همچنین به مشکلات ایجاد شده در تشکیل گروه ها و کانال های پایگاه های دانش آموزی نیز اشاره کرد و عنوان کرد: امیدواریم در سال های آینده با شناسایی مشکلات و نقاط ضعف، شاهد برگزاری بهتر کلاسها در ایام تابستانی یا سایر برنامه ها به ویژه در کانونها باشیم.

رمضانی ادامه داد: باید فعالیت های فرهنگی هنری در کانونها و اردوگاه‌های دانش آموزی را از جمله با برپایی نمایشگاه های تابستانی برای ارائه تولیدات و محصولات متنوع دانش آموزی گسترش دهیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با تلاش همکاران ستادی در جهت جبران کاستی های مالی کانونها بتوانیم ردیف بودجه ای در بودجه سالانه کشور برای کانونها اختصاص دهیم.

در ادامه جلسه جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و قائم مقام ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی ضمن گرامیداشت ایام ماه محرم به تلاش های همکاران در فعالیت های تابستانی اشاره داشت و ادامه داد: همکاران ما در ستاد اجرایی و تمام کمیته ها با وجود محدودیت های کرونایی تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه ها در سطح کشور و با هماهنگی وزارتخانه انجام دادند.

وی همچنین از همکاری و هماهنگی حوزه ستادی وزات آموزش و پرورش و سایر استان ها در اجرای برنامه های تابستانی تشکر کرد.

سیدعلی سیدی، رییس اداره امور برنامه ریزی کانونهای فرهنگی تربیتی وزارت آموزش و پرورش نیز به فعالیت ها و تولیدات محتوای الکترونیکی پایگاه های تابستانی اشاره داشت و گفت: باید پیگیر رفع مشکلات و موانع کانونهای فرهنگی تربیتی به عنوان اصلی ترین مراکز فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش باشیم.

در ادامه جلسه عیسی قاسمپور رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی زنجان و دبیر ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی از همت و هماهنگی همگانی در برگزاری برنامه ها تا به این لحظه از فعالیت های تابستانی تشکر کرد و گفت: اکثر استان های کشور هماهنگی خوبی در اجرای برنامه ها داشتند و همکاری لازم را با دبیرخانه کشوری در خصوص اعلام برنامه ها، اجرای فعالیت های مرتبط و تقسیم وظایف کمیته ها و نیز تولید محتواها انجام دادند.

وی بر ادامه همکاری ها تا پایان برنامه های تابستانی امسال از سوی همکاران در استان های مختلف کشور تاگید کرد.

همچنین در این مراسم روسای ادارات فرهنگی هنری تعدادی از استان ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود در اجرای مطلوب برنامه ها پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار