در اولین جلسه کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان کنگره شهدای استان تهران در منطقه ۱۹

شهدا تفسیر مجسم باران بر شوره‌زار غفلت زمینیان هستند

تهران(پانا)- شهدا تفسیر مجسم باران بر شوره‌زار غفلت زمینیان هستند و راز زنده ماندن شهدا، چیزی جز نوشیدن از چشمه ای به نام عشق واقعی الهی نیست.

کد مطلب: ۱۲۰۷۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شهدا تفسیر مجسم باران بر شوره‌زار غفلت زمینیان هستند

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی منطقه ۱۹ تهران، اولین جلسه کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان منطقه برای برگزاری کنگره شهدای استان تهران به ریاست هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ در سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد.

حنیف نیا در این جلسه با ابراز خرسندی از شکل گیری کنگره شهدای استان تهران گفت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، که نکته یابی و نکته سنجی زندگی ارزشمند شهداء و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا ادامه حرکت جهادی و شهادت است، افزود: ما باید همواره از خود بپرسیم که چه می شود که خون شهید، حامل زلالترین پیام ها در تاریخ ماندگار می شود؟ و بی تردید جواب را باید در این حقیقت جست که شهدا تفسیر مجسم باران بر شوره زار غفلت زمینیان هستند. راز زنده ماندن شهدا، چیزی جز نوشیدن از چشمه ای به نام عشق واقعی الهی نیست.

در ادامه جلسه شاملو؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، نوروزی؛ رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و همچنین مظفری، خزیمه و هاشمی، فرماندهان این مجموعه با ارائه راهکارهای لازم جهت برگزاری و جریان سازی باشکوه این کنگره در سطح منطقه ۱۹ تهران تاکید و مقرر شد به عنوان اولین اقدام دانش آموزان بسیجی حاضر در سوگواره احلی من العسل با حضور در یادمان شهدای گمنام منطقه ۱۹ با آرمان های شهدا تجدید میثاق کنند.

شایان ذکر است: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته کارگروه منطقه در این زمینه برنامه های یک سال آینده را در زمینه دانش آموزی و فرهنگیان تدوین و برای اجرا و جریان سازی فرهنگ شهادت و ایثار در سطح مدارس اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار