آیین تجلیل از خبرنگاران پانا در ابرکوه برگزار شد

ابرکوه (پانا)- آیین تجلیل از خبرنگاران پانا به‌مناسبت روز خبرنگار با حضور مدیر آموزش وپرورش، مسئول سازمان دانش‌آموزی و تعدادی از مسئولان و دانش‌آموزان فعال پانا در محل اداره آموزش وپرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از خبرنگاران پانا در ابرکوه برگزار شد

محمدعلی کریمی، روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اندیشه و قلم و فعالان عرصه رسانه بخصوص خبرنگاران تلاشگر خبرگزاری پانا و دانش‌آموزان خبرنگار تبریک گفت و مجاهدت بی‌بدیل این عزیزان را در راستای تحقق اهداف بسته تحولی «هر دانش‌آموزش یک نقش اجتماعی» ارج نهاد.

کریمی گفت: خبرگزاری پانا به عنوان مبلغ و آیینه فعالیت های آموزش و پرورش باید عمل کند و یک فرصت عالی و پتانسیل قوی به شمار می رود که آموزش و پرورش می تواند در حوزه اطلاع رسانی از آن در زمینه تعلیم و تربیت استفاده کند.

وی اضافه کرد: خبرگزاری پانا به عنوان مرجع تعلیم و تربیت امر رسانه در آموزش و پرورش شناخته شده و توسعه فعالیت های آن با نگاهی آموزشی انجام می شود.
کریمی افزود: بی شک دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم جز با حق گویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

وی اظهار کرد: خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت‌های موجود آشنا می‌کنند از این‌رو رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند و از جایگاه بالایی برخوردار هستند.

در پایان از دانش آموزان فعال در عرصه خبرگزاری پانا تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار