واکسیناسیون فرهنگیان منطقه ۱۵، طی ۵ روز متوالی انجام شد

تهران(پانا)- کار واکسیناسیون حدود ۳۳۰۳ نفر از فرهنگیان منطقه ۱۵ طی پنج روز متوالی با هماهنگی آموزش و پرورش، علوم پزشکی و سپاه پاسداران درورزشگاه تختی انجام شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون فرهنگیان منطقه ۱۵، طی ۵ روز متوالی انجام شد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش منطقه ۱۵، روزدوشنبه ۱۸ مرداد ماه جلسه مجازی مدیران مدارس با حضور سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش و معاونین منطقه با موضوع بررسی مسائل جاری در بستر شاد به صورت پخش زنده برگزارشد.

سعید شهریاری مدیر دستگاه تعلیم وتربیت منطقه ۱۵، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و معرفی کتاب «پدر، عشق و پسر» نوشته سید مهدی شجاعی وتشویق همکاران به مطالعه و کتابخوانی و رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: کار واکسیناسیون حدود ۳۳۰۳ نفر از فرهنگیان منطقه ۱۵ طی پنج روز متوالی با هماهنگی آموزش و پرورش، علوم پزشکی و سپاه پاسداران در ورزشگاه تختی انجام شد و مقرر گردید کسانی که از این چرخه جامانده اند در یک روز مشخص شده با هماهنگی اعظم طبائی کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری برای واکسینه شدن، اقدام کنند و این زمان دیگر قابل تمدید نخواهد بود.

وی افزود: در خصوص پروژه مهر لازم است مدیران مدارس و معلمان خود را برای هرشرایطی (آموزش حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری ) آماده کنند و برنامه ریزی لازم انجام شود که بتوانیم آموزش با کیفیت ارائه کنیم.

دراین جلسه سید عسگری طاهری معاون پشتیبانی و اداری درخصوص صدور احکام جدید اظهار داشت: فوق العاده ویژه به میزان ۲۱ الی ۲۷ درصد تنها شامل کادراجرایی مدارس و معلمان است.

وی در ادامه درخصوص ارسال بخشنامه انتقال اضطراری به مدارس، حضور کادر اجرایی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۱ تا پایان مردادماه ، دریافت اخذ وجه بابت بیمه دانش آموزی به میزان ۹۱۷۸ تومان و دریافت وجه کتاب ، انجام ارزشیابی همکاران هر سه ماه یکبار، بیمه مصوب و مکمل عمر به نکات مهمی اشاره کرد.

لطفعلی پور معاون آموزش متوسطه اظهار کرد: سامانه پروژه مهر درروزهای آینده باز می شودو مدیران باید طی دو مرحله وارد سامانه شده و آمادگی خود را برای بازگشایی مدارس اعلام کنند.

وی افزود: کلاس های دوره تابستانی فقط مربوط به پایه دهم، یازدهم به ویژه دوازدهم است و برای برگزاری کلاس های فوق برنامه و کنکور باید اقدام به اخذ مجوز از منطقه کرد.

لطفعلی پور در ادامه، بر رعایت حداقل و حداکثر سن مجاز برای ثبت نام تاکید کرد و گفت: در ثبت نام شرط معدل، آزمون و مصاحبه وجود ندارد مگر در رشته حسابداری و کامپیوتر دو هنرستان ، وی در پایان درخصوص سامانه پادا، هدایت تحصیلی وتعیین نمره درس شایستگی و مهارتی بر اساس عملکرد گذشته دانش آموز و بسته تعمیق یادگیری و جبران افت تحصیلی توضیحاتی ارائه کرد.

در این جلسه محمد رضا عابدی معاون آموزش ابتدایی، ضمن تشکر از زحمات عوامل اجرایی در ستاد فرعی ثبت نام گفت: لازم است شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان در معرض دید اولیا قرار گیرد وی در ادامه درخصوص اطلاع رسانی طرح سکوی ایما( ایده، مهارت ، آموزش ) به همکاران ، اولیا و دانش آموزان تاکید کرد و اظهار داشت: دوره پیش دبستانی یک دوره رسمی است اما الزامی نیست و نباید در ثبت نام دانش آموز درپایه اول خللی ایجاد کند.

عابدی، ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی فیلم و پوسترهای آموزشی به معاونین مدرسه و اولیا گفت: دانش آموزانی که افت تحصیلی داشته اند می توانند در مرداد ماه داخل سامانه شده و تست مجدد بدهند و پرینت آن داخل پرونده دانش آموز قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار