پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

اهواز (پانا)-  مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پیامی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه رسانه،  فرا رسیدن ١٧ مردادماه، روز خبرنگار را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۵۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، در پیام کورش مودت آمده است:

به نام خدا

فرا رسیدن ١٧ مردادماه یادآور صلابت، پایمردی و حق گویی بزرگ مردانی چون شهید محمود صارمی است که با گُذر از جان خویشتن چراغ حقیقت، درستی و راستی را پرفروغ و روشن نگهداشت.

امروزه نیز خبرنگاران متعهدِ ایران عزیز اسلامی با تاسی به آرمان های مقدسِ این شهید بزرگوار با قلم های بیدارِ خویش در سنگرِ رسانه از استقلال، آزادی و کرامتِ این نظام مقدس دفاع می کنند و دانایی و آگاهی را چون دُرّی گران در جامعه منتشر می سازند.


رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نیز درباره قشر فرهیخته خبرنگار فرموده اند:«اگر زحمات شما [خبرنگاران] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید».

بدون شک پیمودن مسیر توسعه، رشد و پیشرفت در جامعه و نظام تعلیم و تربیت مرهون خدمات ارزشمند فعالان حوزه خبر و رسانه در کشور است و اینجانب به نیابت از خانواده بزرگ آموزش و پرورش در استان خوزستان از تلاش های شبانه روزی فرهیختگان حوزه خبر و رسانه در استان که همواره با دلسوزی و مسئولیت پذیری ما را در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین یاری و همراهی کردند صمیمانه سپاسگزارم.


در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تمامی شهدای گلگون کفن عرصه اطلاع رسانی، فرارسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران خستگی ناپذیر و متعهد استان خوزستان در رسانه های مکتوب و مجازی، همچنین خبرنگاران حوزه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و توفیق روز افزون خواستارم.

کورش مودت
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار