خبرنگار- دانش‌آموزان پانا بازتاب دهنده مسائل جامعه دانش‌آموزی هستند

شهرکرد(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری روز خبرنگار را به خبرنگار دانش‌آموزان پانا تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۵۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار- دانش‌آموزان پانا بازتاب دهنده مسائل جامعه دانش‌آموزی هستند

حبیب الله رضایی مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز خبرنگار و تبریک این روز به دانش آموز خبرنگاران عضو خبرگزاری پانا اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

۱۷ مرداد، روز خبرنگار سالروز تجلیل از پیام آورانی است که در حفاظت از منافع ملی و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش های والای انسانی با همتی والا و پشتکاری خستگی‌ناپذیر تلاش می کنند.

سلام بر خبرنگاران شهیدی که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و برای انعکاس ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام همپای آنان میادین نبرد حق علیه باطل را درنوردید.

سلام بر خبرنگاران حق طلبی که با تابش نور و روشنایی، آرامش را از رانت خواران و مفسدان جامعه می ربایند.

سلام بر خبرنگارانی که با انعکاس بی‌کم و کاست مشکلات و نابسامانی های مردم، راهنمای دولتمردان، برای خدمت‌رسانی به آحاد مردم جامعه هستند.

و سلام بر خبرنگاران دانش آموز پانا که با عزمی راسخ و اراده مستحکم و با روحیه ای مسئولیت‌پذیر قدم در راه پرمخاطره خبرنگاری گذاشتند و با اشتیاق، ضمن کسب مهارت‌های لازم، بازتاب دهنده مسائل جامعه دانش آموزی هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار به خصوص شهید محمود صارمی، این روز بزرگ را خدمت فعالان این عرصه به خصوص دانش آموزان خبرنگار پانا، تبریک عرض کرده و از خداوند بزرگ موفقیت و سربلندی را برای شما مسئلت می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار