با تدوین اطلس جامع فرهنگی تبریز، ارائه خدمات به شهروندان سرعت می‌گیرد

تبریز(پانا) - عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز، با تاکید بر اهمیت شناخت مناطق مختلف شهر برای ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان، تدوین اطلس جامع فرهنگی تبریز را گامی در راستای تحقق این هدف دانست.

کد مطلب: ۱۲۰۵۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
با تدوین اطلس جامع فرهنگی تبریز، ارائه خدمات به شهروندان سرعت می‌گیرد

به گزارش اداره کل شهرداری تبریز، روح الله دهقان نژاد با اشاره به برنامه های پیش بینی شده این دوره از شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: با تدوین این اطلس، می توان برنامه های محله محور برای تبریز پیشی بینی کرد تا اثرگذاری و نتیجه بخشی آن بیش از پیش خود را نشان دهد.

وی افزود: باید پذیرفت که نیاز فرهنگی هر محله از شهر با محلات دیگر متفاوت است و نمی توان هر محتوایی را برای هر محله ای از شهر به اجرا گذاشت، از این رو با همراهی همکاران خانواده فرهنگی شهرداری در راستای تفکیک و برآورد نیازهای شهر تلاش خواهیم کرد.

دهقان نژاد اضافه کرد: باید نیاز فرهنگی محلات را برنامه ریزی کرد و با همفکری دستگاه ها و سازمان های فرهنگی داخل و خارج از شهرداری و سازمان های مردم نهاد، زمینه را برای عملی ساختن آن فراهم کرد.

این عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: نتیجه تلاش‌ها و برنامه ها برای طیف های متنوع شهروندان باید ملموس باشد تا زمینه برای ساختن شهری مبتنی بر نیازهای تامین شده شهروندان فراهم شود.

وی با بیان اینکه شمار قابل توجهی از منتخبین این دوره از شورا از فعالان و صاحبنظران فرهنگی تبریز به شمار می روند، اظهار کرد: امیدواریم این وضعیت، زمینه ساز اثرگذاری مطلوب در برنامه ریزی ها و ریل گذاری برای برنامه ها و اهداف باشند تا فارغ از انجام کارهای ویترینی، روند نظام مند، پیوسته و اثرگذار در تبریز استمرار یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار