خبرنگاران نیشابور در برابر کووید۱۹ واکسینه شدند

نیشابور (پانا) - سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشکده علوم پزشکی نیشابور از انجام واکسیناسیون خبرنگاران در روز سه شنبه سیزدهم مرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران نیشابور در برابر کووید۱۹ واکسینه شدند

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، رضا پارسا اصحاب رسانه را از گروه های شغلی در معرض ابتلا دانست و ضمن تبریک پیشاپیش روز خبرنگار به کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: بیان واقعیت ها، موفقیت ها و خدمات انجام شده به مردم و تلاش در جهت ایجاد روحیه امید و نشاط در بطن جامعه از رسالت های مقدس خبرنگاران است که بارها توسط مقام معظم رهبری توصیه شده است.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشکده همکاری خبرنگاران را در دوران کرونا یادآور شد و افزود: آگاه سازی جامعه وظیفه مهمی است که خبرنگاران بدون چشمداشت انجام داده اند و در بحران موج پنجم نیز در کنار حوزه سلامت هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل کشوری واکسیناسیون کووید۱۹ و تفاهم انجام شده با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، محلی برای تزریق واکسن در اداره مذکور تعیین شد و حدود ۶٠ نفر از خبرنگاران طبق لیست اعلام شده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل واکسینه شدند و افراد باقی مانده نیز در هفته آینده واکسینه خواهند شد.

پارسا در پایان ضمن تشکر از همکاری خبرنگاران با حوزه سلامت از همه مردم خواست حتی در صورت تزریق واکسن دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار