دیدار صمیمانه با رتبه های برتر کنکور بهارستانی

بهارستان یک(پانا)- صبح امروز امام جمعه بخش گلستان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به همراه هیئت همراه، با حضور در منازل 3 رتبه برتر کنکور بهارستانی و با اهدای لوح سپاس و هدیه، تقدیر بعمل آوردند.

کد مطلب: ۱۲۰۵۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار صمیمانه با رتبه های برتر کنکور بهارستانی

صبح امروز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نورپور امام جمعه، کلانتری مدیر، درختی معاونت متوسطه، قره‌باقری معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به همراه هیئت همراه و با حضور در منازل محسن رحمانی رتبه 2 منطقه در رشته علوم انسانی، امیرمهدی تقی‌زاده رتبه 253 منطقه در رشته علوم تجربی و سیدعلی قاسمی‌نژاد رتبه 200 منطقه در رشته ریاضی و فیزیک، با اهدای لوح سپاس و هدیه، تقدیر بعمل آوردند.

نورپور ضمن عرض تبریک این موفقیت و درخشش غرورآفرین به خانواده‌های این دانش‌آموزان و خطاب به دانش‌آموزان گفت: انسان هرچه تلاش کند، محصول تلاشش را کسب می‌کند و قطعا نتایج حاصله، محصول تلاش‌های بی‌وقفه این دانش‌آموزان است.

او افزود: با وجود ویروس منحوس کرونا و سختی‌هایی که می‌توانست مانع پیشرفت آنها شود، دانش‌آموزان بهارستانی بار دیگر توانمندی خود را، به کشور نشان دادند و توانستند افتخارآفرینی دیگری برای منطقه رقم بزنند.

در پایان، حجت الاسلام والمسلمین نورپور امام‌جمعه بخش گلستان، از زحمات و تلاش‌های مدیران و معلمان و خانواده‌های دانش‌آموزان قدردانی کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار