امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان اسلامشهر:

کارنامه موفق آموزش و پرورش اسلامشهر در حوزه پرورشی و تربیت نسل خداباور

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر به مناسبت گرامی‌داشت اولین سالگرد نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی با امام جمعه شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کارنامه موفق آموزش و پرورش اسلامشهر در حوزه پرورشی و تربیت نسل خداباور

در این دیدار، حجت‌الاسلام محمد نوروزی امام جمعه شهرستان اسلامشهر ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی، این حضور را نشانه ارج نهادن به جایگاه نهاد نماز جمعه دانست و اظهار کرد: تریبون نماز جمعه جایگاه روشنگری، تبیین مسائل مهم برای آحاد جامعه و دفاع از ارزش‌های اسلام است.

او تصریح کرد: اشاعه فرهنگ نماز در رأس مسائل پرورشی است و آموزش و پرورش به عنوان نهاد انسان ساز نقش اساسی را در باورهای دینی و مذهبی دانش‌آموزان دارد.

حجت‌الاسلام نوروزی عنوان کرد: آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سال‌های اخیر در حوزه پرورشی و تربیت نسل خداباور کارنامه موفق و قابل قبولی را ارائه داده است.

در ادامه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز با اشاره به انتصاب آیت‌الله طالقانی به عنوان نخستین امام جمعه و اقامه نماز جمعه در پنجم مرداد سال ۵۸تصریح کرد: نماز عبادی، سیاسی جمعه برکات فراوان برای مملکت داشته و این کنگره عظیم هفتگی بعد از انقلاب پایگاه و قرارگاه فرهنگی هر شهر شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر افزود: همه ما در دستگاه تعلیم و تربیت برآن هستیم که بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد توجه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) است انجام وظیفه کرده و برابر رسالت واقعی آموزش و پرورش امورات محوله را پیش ببریم.

بنار تصریح کرد: هدف ما در آموزش و پرورش فقط آموزش صرف محفوظات علمی به دانش‌آموزان نیست و ما در تلاش هستیم که نسل آینده جامعه‌ای دین باور، آگاه به حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، فنی و جامعه‌پذیرباشند و گواه آن موفقیت آموزش و پرورش شهرستان در مسابقات و جشنواره‌های قرآن،عترت و نماز، فرهنگی و هنری و... در سطح شهرستان‌های استان تهران است.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار