فاتح قله اورست و قهرمان صخره نوردی پارالمپیک در ما ایرانی‌ها

تهران (پانا) - برنامه «ما ایرانی‌ها» پنجشنبه ساعت 22 در گفتگو با حمید رضا مقاره عابد، از چگونگی به ثمر رسیدن شرکت دانش بنیان و تلاشش برای از بین بردن دغدغه‌های همه آنهایی که از نقص عضو رنج می‌برند سخن می‌گوید. همچنین در این برنامه سجاد سالاروند قهرمان صخره نوردی پارالمپیک و فاتح قله اورست نیز حضور خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۹۹۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
فاتح قله اورست و قهرمان صخره نوردی پارالمپیک در ما ایرانی‌ها

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، در این برنامه سالاروند به بیان خاطراتی از چگونگی اعتماد ورزشکار ملی به تولید ملی در حوزه دانش بنیان سخن خواهد گفت.
این برنامه که میزبان تنها شرکت تولید کننده پنجه های پیشرفته کربنی در ایران است، درباره نحوه عملکرد این پنجه ها و کیفیت و مزیت خاص آنها نسبت به نمونه های مشابه آلمانی گفتگو خواهد کرد.
در بخش دیگری از برنامه با توجه به وجود جانبازان قطع عضو، معلولین حرکتی و ناتوانان جسمی، ضرورت وجود این شرکت دانش بنیان و تلاششان برای به ثمر رسیدن محصولات پیچیده و کاربردی در حوزه معلولیت نیز تبیین می شود.
برنامه ما ایرانی ها به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی و با اجرای محمود رضا قدیریان، پنج شنبه ها و جمعه ها به ترتیب ساعت 22 و 20 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار