برگزاری نخستین جلسه هدایت تحصیلی دانش آموزان «دارالاکرام» قم

قم(پانا)- نخستین جلسه هدایت تحصیلی دانش آموزان تحت پوشش موسسه دارالاکرام قم، امروز با مشارکت اداره کل فنی و حرفه ای استان قم در محل هنرستان کار و دانش فخری ناحیه دو آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین جلسه هدایت تحصیلی دانش آموزان «دارالاکرام» قم

نخستین جلسه هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم که تحت پوشش موسسه دارالاکرام قم هستند و بورسیه تحصیلی دریافت می کنند، امروز با همکاری و مشارکت اداره کل فنی و حرفه ای استان قم در محل هنرستان کارودانش فخری ناحیه دو قم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، «منوچهر دهشیری» مدیرموسسه خیریه دارالاکرام در سخنانی اظهار کرد: ارتقاء سطح دانش و ارائه بینش صحیح نسبت به ادامه تحصیل و راهنمایی و هدایت تحصیلی متناسب، بخشی از اهداف برگزاری جلسه است و بر اساس آن، دانش آموزان با توجه به استعداد و علاقه خود و به تناسب امکانات و نیازهای کشور، به مناسب ترین شاخه یا رشته تحصیلی در دوره متوسطه هدایت می شوند.

وی افزود: با توجه به اهمیت هدایت تحصیلی برای دانش آموزان بخصوص دانش آموزان تحت پوشش موسسه، مشابه چنین جلساتی در هفته آتی نیز ویژه سایر رشته ها برگزار می شود.

در این جلسه همچنین حجت الاسلام قاسمی نیا عضو شورای راهبردی موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سه تن ازمدیران آموزشگاههای کارودانش قم توضیحاتی پیرامون اهمیت انتخاب رشته و نیز رشته های کارودانش و بازارکار آینده آن ارائه دادند.

در پایان، دانش آموزان ضمن بازدید از بخش های مختلف هنرستان، با مشاوران و مسئولان این واحد آموزشی به صورت فردی، به مشاوره پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار