بستری ۳۹ بیمار جدید کرونایی در اردبیل

اردبیل(پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد طی شبانه‌روز گذشته ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

کد مطلب: ۱۱۹۷۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۳۹ بیمار جدید کرونایی در اردبیل

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که شرایط کرونایی همچنان شکننده و ناپایدار است.

او با بیان اینکه در طی شبانه‌روز گذشته ۱ فوتی ناشی از کرونا در اردبیل وجود داشت، افزود: طی این مدت ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های این استان مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل ۲۰۹ نفر است که از این تعداد ۴۶ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: در مجموع ۹۴ هزار و ۳۸۹ دز واکسن کرونا در استان تزریق شده که در نوبت اول ۶۶ هزار و ۵۹۴ دز واکسن و در نوبت دوم هم ۲۷ هزار و ۷۹۵ دز واکسن تزریق شده است.

او بیان کرد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان اردبیل در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های مشگین شهر، پارس آباد، خلخال، گرمی، بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار