محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگو با پانا

برای پیکان فرقی نمی‌کند چه تیمی قهرمان شود؛ ما دنبال فوتبال پاک هستیم

به پاکی داورهای ایران شهادت می‌دهم

تهران (پانا) - مربی تیم پیکان تهران معتقد است در هفته‌های پایانی لیگ برتر تمام تیم‌های بدنبال فوتبال پاک خواهند بود و نتیجه در زمین رقم می‌خورد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برای پیکان فرقی نمی‌کند چه تیمی قهرمان شود؛ ما دنبال فوتبال پاک هستیم

محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگو با پانا، درباره برتری پیکان مقابل نساجی مازندران در تقابل تیم‌های در خطر سقوط در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: « خدا را شکر توانستیم در یک بازی حساس و خارج از خانه 3 امتیاز حساس بگیریم که در ادامه می‌تواند خیلی به شرایط تیم کمک کند. در شرایطی که زمین نساجی خیلی بد بود، توانستیم 3 امتیازی که واقعا ارزش آن 6 امتیازی بود را بگیریم چون اگر بازی را واگذار می کردیم آنها به ما نزدیک می‌شدند و ادامه لیگ سخت‌تر می‌شد. »

مربی تیم فوتبال پیکان درباره تاثیر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جریان پرونده بازی با سایپا روی روند کاری این تیم گفت: « رای کمیته انضباطی این قدر بد بود که تیم ما را به لبه پرتگاه برد. اما خدا را شکر توانستیم با کمک کادر فنی و مجموعه باشگاه شرایط را بهتر کنیم و از آن شرایط بد خارج شویم. ما بازی با سایپا را برده بودیم. قبول داریم که اشتباه کردیم اما اشتباه ما این قدری نبود که بخواهند نتیجه را برگردانند و 3 بر صفر به سود حریف شود. خدا را شکر تیم را جمع و جور کردیم و حالا هم با برگشت حکم در رده هشتم هستیم. فقط حق ما نیست که ضایع شده بود، تیم‌های نساجی و ذوب آهن هم حق دارند تکلیف را بدانند. مطمئن باشید بار کج به منزل نمی رسد و تیمی که نتواند از توانایی خودش امتیاز بگیرد، از راه دیگری نمی توانند آن را حفظ کنند. »

طهماسبی در خصوص حرف و حدیث‌های مجازی که گفته می‌شود تیم‌های صنعتی دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: « اصلا این طور نیست و این موضوع حداقل از سوی تیم ما وجود ندارد. هم کادر فنی، هم باشگاه و هم بازیکنان می‌دانیم که راه سختی در پیش داریم و هنوز جایگاه ما پایدار نیست. ما اصلا به تیم‌های دیگر و شرایط‌شان فکر نمی‌کنیم و تنها به فکر و جایگاه تیم پیکان هستیم. اصلا برای ما مهم نیست که پرسپولیس قهرمان می‌شود یا سپاهان یا تیم دیگر؛ به ما ربطی ندارد چه تیمی قهرمان شود. ما فوتبال پاک بازی می‌کنیم و می‌خواهیم امتیازات بازی های باقی مانده را بگیریم. سپاهان نیاز به تعریف من ندارد و تیم باکیفیت و خیلی خوبی دارند. باشگاهشان منسجم و یکدست است و مدعی قهرمانی هستند. اما ما پیکانی هستیم و می‌خواهیم در این بازی سخت برنده شویم. انشالله لیاقت هرکدام از تیم‌هاست، قهرمان شوند. به هیچ تیمی کاری نداریم و فقط می‌خواهیم شرایط تیم ما را سروسامان بدهیم تا از منطقه خطر دور شویم و به جایگاه امن برسیم. »

مربی تیم پیکان ادامه داد: « من مطمئنم که در هفته‌های باقی مانده همه تیم‌ها سعی می‌کنند فوتبالی پاک و باکیفیت بازی کنند. در این مسیر شک نکنید که پیکان پرچم‌دار بازی پاک است و تمام بازی‌های باقی مانده را با تمام وجود بازی می‌کند. می‌خواهیم با کیفیت و توانایی خودمان پیش برویم و بهترین خودمان باشیم. هر تیمی که در زمین تلاش می‌کند امیدوارم به نتیجه برسد و برنده شود. بدون شک هیچ تیمی دوست ندارد بازنده شود و امتیاز گرفتن به خصوص در هفته‌های باقی مانده دشوارتر هم خواهد شد. با همه این حرف‌ها امیدوارم نتایج داخل زمین رقم بخورد و هرتیمی از توانایی خودش به امتیاز برسد. شغل داوری خیلی سخت است و باید داوران در لحظه تصمیم بگیرند. من با خیلی از داوران دوست هستم و به پاکی آنها شهادت می‌دهم. خیلی از بازی‌ها بوده که تیم ما از اشتباهات غیر عمد داوری لطمه دیده است. توقع ما این است در هفته‌های پایانی قضاوت ها عادلانه‌تر و با اشتباهات کمتری صورت بگیرد. اشتباهات تاثیرگذار نباشد تا خدای ناکرده حق تیمی ضایع شود. امیدوارم اتفاقات بدی نیفتد و تیم ها با لیاقت و بازی خودشان برنده شوند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار