فولادوند در جلسه طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه:

تضمین سلامت شهروندان در اولویت کار ما قرار دارد

تهران(پانا) -جلسه بررسی روند طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه برگزار شد و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بر استفاده از تب سنج، شیلد و رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی در پایگاه های سنجش سلامت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تضمین سلامت شهروندان در اولویت کار ما قرار دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند با اشاره به اینکه پیش بینی می شود برای شروع سال تحصیلی جدید ۱۰۵هزار نوآموز تهرانی در ۶۴ پایگاه اولیه و ۲ پایگاه تخصصی مورد ارزیابی قرار بگیرند، اظهار کرد: تضمین سلامت شهروندان و نوآموزان در اولویت کار ما قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر استفاده از تب سنج، شیلد و رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی در پایگاه های سنجش سلامت خواستار واکسیناسیون عوامل اجرایی در این مراکز شد.

وی با اشاره به نوبت گیری بیش از ۳۹ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در ۶۴ پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در شهر تهران افزود: نوآموزان پس از مراجعه به مدرسه محل سکونت و ثبت نام اولیه، توسط مدرسه در سامانه سنجش نوبت گیری کرده و در زمان مقرر به پایگاه سنجش معرفی شده مراجعه می کنند.

فولادوند با تقدیر از حوزه درمان ادامه داد: در کلیه پایگاه های سنجش، پروتکل های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا رعایت شده و از کلیه اولیا گرامی که نوآموز بدو ورود به دبستان دارند تقاضا می شود جهت ثبت نام به موقع در مدارس و تسریع در روند برنامه ریزی آموزشی و پرورشی مدارس و جلوگیری از هر گونه مشکلات در اسرع وقت به مدارس مورد نظر خود برای ثبت نام نوآموز مراجعه و پس از اخذ نوبت در زمان مقرر در پایگاه سنجش تعیین شده حضور یابند.

وی بابیان اینکه تا کنون بالغ بر ۷۰۰۰ نوآموز در مراکز و پایگاه های سنجش آموزش و پرورش شهر تهران مورد ارزیابی قرار گرفته اند اضافه کرد: کار سنجش را با دقت و حساسیت بالا پیگیری کنید و از دانشگاه های علوم پزشکی که در اجرای طرح سنجش با آموزش و پرورش مشارکت می کنند قدرددانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار