فرماندار بهارستان:

تولیدکنندگان فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

بهارستان(پانا)- مسئولان دستگاه‌های اجرایی با تمام توان از واحدهای تولیدی حمایت کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۶۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تولیدکنندگان فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان بهارستان در آئین تجلیل از صنعتگران نمونه شهرستان که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های صنعتگران و تولیدکنندگان، گفت: کشور با تحریم‌های دشمن روبرو است و این تحریم‌ها تولید کنندگان را با مشکلات اساسی از قبیل تامین مواد اولیه و مبادلات مالی مواجه کرده است.

او تولید کنندگان را فرماندهان جنگ اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: تولید در شرایط کنونی بسیار سخت و طاقت فرسا است و با این مشکلات نه تنها تولید کنندگان فعالیت خود را کم نکرده‌اند، بلکه با افزایش تولید و جذب نیروی جدید در این جنگ اقتصادی میدان داری می کنند.

فرماندار بهارستان اظهار کرد: در شهرستان بهارستان واحدهای تولیدی بزرگ و معتبری در حال فعالیت هستند که محصولات و کالاهای خود را به سایر کشورها صادر می‌کنند. همچنان که جریان خون موجب حیات انسان می‌شود جریان تولید هم به مثابه خون موجب تداوم حیات اقتصادی کشور می شود.

او با بیان اینکه حمایت‌های دولتی و سازمانی از تولیدکنندگان در جریان است، تاکید کرد: مسئولان شهرستانی نیز باید از تولیدکنندگان با تمام توان حمایت کنند و از مانع تراشی‌ها امتناع کنند. با مشکلات تولیدکنندگان آشنا هستیم و جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان تشکیل شده و با قدرت در صدد رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان هستیم.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار