فرماندار اسلامشهر خبر داد:

بستری شدن 120 بیمار کرونایی در یک هفته اخیر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر خبر داد اگر مراقبت‌ها از سوی مردم و مسئولان در مقابله با کرونا افزایش نیابد، روز‌های سختی رقم می‌خورد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
بستری شدن 120 بیمار کرونایی در یک هفته اخیر

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان در این رابطه اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونایی قرمز شهرستان در ادارات، واحدهای صنفی، باشگاه‌های ورزشی و...محدودیت‌های مربوط به وضعیت قرمز اعمال خواهد شد.

او با بیان اینکه ویروس کرونای هندی موسوم به کرونای دلتا در موج پنجم کرونا در بسیاری از استان‌‌ها شیوع پیدا کرده، افزود: سرعت انتشار بالا و آسیب‌های فراوان این ویروس بسیار خطرآفرین است و اگر مراقبت‌ها از سوی مردم و مسئولان افزایش نیابد، روزهای سختی خواهیم داشت.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول در حوزه فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مردم باید بیش از گذشته مردم را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشویق کرده و تهدیدات ویروس جهش یافته کرونای دلتا را اطلاع رسانی کنند.

او با بیان اینکه در حال حاضر در چهار مرکز تجمیعی تزریق واکسن به افراد بالای 70 سال انجام می‌شود و بیش از 34 هزار دوز واکسن نوبت اول و دوم در این مراکز تزریق شده گفت: مرکز خودرویی تزریق واکسن اسلامشهر به دلیل عدم استقبال مردم تعطیل شد.

مرسلپور ادامه داد: واکسن به میزان کافی در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر قرار گرفته، هیچ ازدحامی در مراکز تزریق واکسن شهرستان وجود ندارد و درخواست داریم تا افرادی که نوبت تزریق واکسن آنها فرا رسیده حتما جهت دریافت واکسن به مراکز تجمیعی تزریق واکسن مراجعه کنند.

خبرنگاردانش‌آموز:فاطمه شکوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار