4 کشته و 14مصدوم در حادثه تصادف حسن آباد فشافویه

فشافویه (پانا) - مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان تهران نحوه تصادف زنجیره‌ای در محور قدیم تهران-قم را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
4 کشته و 14مصدوم در حادثه تصادف حسن آباد فشافویه

شاهین فتحی در رابطه با تصادف زنجیره‌ای در محور قدیم تهران،قم افزود: بلافاصله پس از اطلاع از حادثه تصادف تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان تهران از پایگاه‌های امداد و نجات حسن آباد، وهن‌آباد و پرند به محل حادثه که روبروی پلیس راه منطقه بود، اعزام شدند.

او تصریح کرد: پس از رسیدن تیم‌های عملیاتی مشخص شد این تصادف زنجیره‌ای ۱۱ مصدوم دارد و قبل از رسیدن تیم‌های عملیاتی چهار نفر از هموطنان بر اثر شدت حادثه، جان خود را از دست دادند.

مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران اضافه کرد: عملیات نجات با همکاری آتش‌نشانی آغاز و تمام مصدومان توسط نجاتگران اعزامی با استفاده از وسایل تخصصی نجات در جاده، رهاسازی شدند.

فتحی خاطرنشان کرد: عوامل عملیاتی هلال‌احمر استان تهران یک مصدوم را به مرکز درمانی منتقل و مابقی مصدومان نیز توسط عوامل اورژانس انتقال داده شد.

او با اشاره به این که فوتی ها پس از انتقال به کیسه جسد تحویل عوامل انتظامی شد، افزود: از تمامی هموطنان خواهشمندیم تا قوانین رانندگی را به درستی اجرا کنند تا شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم و در صورت وقوع حادثه در جاده‌ها و کوهستان‌ها با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار