ژاپن برای برگزاری المپیک دست به دامن G7 شد

تهران (پانا) - نخست وزیر ژاپن از کشورهای عضو G7 (آلمان، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا) درخواست کرد تیم‌های ورزشی خود را با قدرت کامل راهی المپیک کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۱۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ژاپن برای برگزاری المپیک دست به دامن G7 شد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، یوشیهیده سوگا نخست وزیر ژاپن روز جمعه با وجود نگرانی در مورد شیوع ویروس کرونا ، عزم جدی خود را برای ادامه بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ ابراز داشت و از گروه کشورهای عضو G7 خواست تا ورزشکاران را به این بازی‌ها اعزام کنند.

سوگا در اجلاس G-7 گفت: ما مقدمات یک بازی امن و مطمئن در توکیو را آماده خواهیم کرد، همه مراحل را برای جلوگیری از شیوع ویروس آماده می‌نمائیم. با انتظاراتی که ورزشکاران سطح بالای جهان بهترین عملکرد خود را نشان می‌دهند. من می‌خواهم تیم‌های قدرتمندی اعزام نمائید.

رهبران G-7 نیز در واکنش به اظهارات سوگا با لبخندهای گرم بر چهره پاسخ دادند، که نشانگر حمایت آنها از بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو است. دولت ژاپن در تلاش مداوم خود برای جلب افکار عمومی به نفع بازی‌ها، امیدوار است که G-7 در بیانیه مشترک خود که پس از پایان اجلاس سه روزه منتشر می‌شود، حمایت از المپیک را ارائه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار