ماموریت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، هدایت آگاهانه است

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت اولیا و مربیانی که خداوند برای بشر فرستاده برای راهبری او بوده و ماموریت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه هدایت آگاهانه در این مسیر است.

کد مطلب: ۱۱۹۱۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، هدایت آگاهانه است

مهین منافی در جلسه حوزه های علمیه و آموزش و پرورش که با حضور ائمه جمعه سراسر استان و مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های سراسر کشور کشور به صورت مجازی برگزار شد افزود: آموزش و پرورش و حوزه علمیه شرکای فرهنگی اند و ماموریتشان هدایت آگاهانه است.

وی بیان کرد: برای اجرای مطلوب این ماموریت محتوا لازم است که برای دانش آموزان باید منشا اثر باشد تا او را به تعالی الهی برساند.

منافی افزود: برای تعالی انسان در این مسیر در کنار اولیا و اوصیا، معلمان و مربیان باید هدایت مسیر خلقت را راهبری کنند که در مدارس و حوزه های علمیه در خدمتشان هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: چون همه افراد بشر یکسان نیستند با شیوه واحد نمی شود آنها را راهبری کرد و لازم است آنها را ارزشیابی کنیم تا میزان موفقیت شیوه ها ارزیابی شود.

وی گفت: برای این مساله باید موانع و روشهای پیشبرد اهداف بازبینی شود چون اهداف ما یکسان بوده و برای نزدیکی اهداف لازم است همکاریهای ما ساختار محور و اصولی و برنامه محور باشند.

منافی گفت: جذب طلبه سرباز، طرح امین، توصیه مدارس معارف از جمله این طرح هاست که اگر ضابطه مند اجرا شوند و تعامل مان زیاد باشد حتی یک درصد دانش آموزان از مسیر تعلیم و تربیت و تعالی منحرف نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه سند تحول برگرفته از مطالبات رهبر معظم انقلاب، راهبردی برای انجام وطیفه راهبری به نحو مطلوب است، افزود: اگر مدارس سالم شود حتما جامعه هم سالم خواهد شد و این مهمترین تکلیف مربیان و معلمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار