رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا:

مخالف فعالیت کسب وکارها در فضای مجازی و سایبری نیستم

تهران (پانا) - رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا با تاکید براینکه مخالف فعالیت کسب وکارها در فضای مجازی و سایبری نیست، می‌گوید اصناف در رزمایش بهداشتی و سلامت جامعه با توجه به محدودیت ها و‌ تعطیلی‌های متناوب و طولانی، همراهی و اقدامی جهادی داشتند.

کد مطلب: ۱۱۸۹۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مخالف فعالیت کسب وکارها در فضای مجازی و سایبری نیستم

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف ایران، سرهنگ نوروزی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا در نشست هم‌اندیشی روسای اتاق‌های اصناف مراکز استان، پیرامون موضوع (تنظیم بازار، نظارت و بازرسی و مالیات در اصناف) که باحضور سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران ، محمد صادق مفتح-قائم مقام وزیرصمت در امور بازرگانی و کامبیز معتمد وزیری-سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان به‌همراه اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران ، روسای اتاق های اصناف مراکز استان، روسای اتحادیه‌های کشوری در هتل فردوسی تهران برگزار شده بود؛ اظهار کرد: پلیس نظارت بر اماکن جمهوری اسلامی در همه مسائل کنار اصناف است و به عنوان نهاد امنیتی جامعه صدای اصناف در نهادهای حاکمیتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: مشکلات و مطالبات اصناف را پیگیری، و از اصناف حمایت خواهیم کرد و با توجه به شعار امسال تحت عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی در حمایت از تولید و رفع موانع پیش رو، پلیس اماکن عمومی پیش قدم خواهد بود و اگر کاری سود و فایده ای برای عرصه تولید و کسب وکار نداشته باشد مانع زادیی انجام خواهیم داد.

سرهنگ نوروزی افزود: در سالهای اخیر فضای کسب و کار بسیار تغییر کرده و در حال حاضر فعالیت کسب و کارها از فضای حقیقی به فضای سایبری کوچ کرده و فضای مجازی نزدیک به ۸۰ درصد کسب و کارها را به خود اختصاص داده است و ما مخالف فعالیت کسب وکارها در فضای مجازی و سایبری نیستم، بلکه اگر کسب و کارهای جدید در چهارچوب قانون نظام صنفی و چهارچوب مقرارت جمهوری اسلامی با نشان مشخص فعالیت داشته باشند، حمایت نیز خواهند شد.

وی افزود: فعالیت واحدهایی که در فضای مجازی کار می کنند باید شفاف سازی شود و تحت پوشش اتحادیه ها و اتاق های اصناف فعالیتشان را انجام دهند که حقوق واحدهای صنفی ضایع نگردد.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: سه میلیون و ۸۰۰ واحدصنفی در فضای حقیقی داریم که نیاز به حمایت و نظارت دارند و لذا پلیس برای اینکه بتواند شرایط امنیت عمومی و امنیت خاطر را ایجاد کند، پلیس رویکرد خود را به هوشمند سازی تغییر داده و سامانه های جدیدی را طراحی کردیم تا بتوانیم امنیت و اطمینان خاطر را برای اصناف ایجاد کنیم .

وی با بیان اینکه همیشه همراه و در کنار اصناف خواهیم بود، تاکید کرد: برای رفع محدودیت های صنوف تلاش کرده ایم تا خللی در کار اصناف ایجاد نشود و امیدواریم بتوان محیطی ارام و امن برای فعالیت کسب و کار ایجاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار