فرماندار ویژه شهرستان میانه در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان گفت:

نیاز ضروری شهرستان به توسعه خانه سالمندان و مرکز آموزش توانبخشی افراد 14 سال به بالا

میانه (پانا)- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در دیدار با مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی، ضمن قدردانی از حمایت‌های اداره کل بهزیستی در پیشبرد فعالیت‌های شهرستان گفت در چند سال اخیر موفقیت‌های حاصل شده در تمامی زمینه ها در شهرستان مرهون تعاملات تمامی دستگاه‌ها و حمایت‌های استانی است.

کد مطلب: ۱۱۸۸۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نیاز ضروری شهرستان به توسعه خانه سالمندان و مرکز آموزش توانبخشی افراد 14 سال به بالا

وی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب در حوزه بهزیستی در شهرستان و پیشتازی خیران در این حوزه، افزود: سرعت پیشرفت فعالیت‌های بهزیستی در منطقه ایجاب می‌کند با مساعدت‌های بیشتر استانی شاهد ارتقای خدمات ارائه شده به گروه‌های هدف در شهرستان میانه باشیم.

معاون استاندار بر مناسب‌سازی فضای ادارات شهرستان در راستای رعایت حقوق شهروندی در حوزه بهزیستی و افراد مشمول این حوزه تاکید کرد و گفت: هرساله مناسب‌سازی فضای ادارات توسط بازرسان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

محمدرضا مشایخی، با اشاره به همراهی خیران در ایجاد و ارتقای مرکز آموزشی افراد 12 تا 18 سال و توسعه مرکز نگهداری دختران بی‌سرپرست گفت: امروز ایجاد مرکز نگهداری از سالمندان مردان و مرکز آموزش توانبخشی افراد 14 سال به بالا نیاز ضروری شهرستان است

وی در ادامه بر تعیین تکلیف ساختمان های در اختیار بهزیستی در نقاط مختلف شهرستان و تبدیل به احسن جهت ایجاد ساختمان مستقل اورژانس اجتماعی تاکید کرد و گفت: فرمانداری ویژه نیز آماده هرگونه مساعدت و پشتیبانی جهت ارتقای خدمات ارائه شده در حوزه بهزیستی در سطح شهرستان است.

صحاف ابراهیمی مدیرکل بهزیستی استان نیز با اشاره به این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های فرماندار ویژه شهرستان میانه در زمینه ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به افراد تحت پوشش حوزه بهزیستی گفت: یکی از اقدامات موثر و مطلوب شهرستان در واگذاری خدمات بهزیستی به بخش دولتی است که با پیشرفت چشمگیری جهت نظارت بیشتر در شهرستان میانه به ارائه خدمات صورت گرفته است.

در آخر این جلسه مدیرکل بهزیستی استان با اهدای لوح سپاس از مساعدت ها و همراهی های محمدرضا مشایخی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در حوزه فعالیت های بهزیستی شهرستان تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار